testpoint zwangerschap test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lucky14, Sep 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucky14

Lucky14 Lid

Aug 22, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

na google en forums en revieuws ect hoor je best wel goede verhalen erover over de testpoint zwangerschap test
    waar je dus vroeg mee kan testen

alleen vraag me af is het de moeite waard?
    wie heb er ervaring mee goede en slechte

en me 2e vraag is (anders moet ik een nieuw onderwerp starten)

als je medicatie gebruik valium heeft dat invloed op de zwangerschaptest?
    om zwanger te worden niet dat weet ik (ook al is het slecht)

Gaat me om de test.......

bedankt

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met die test, hoe vroeg kan je daarmee testen dan? Ik heb hele goede ervaringen met matcare, 4 dagen voor nod positief :)
    Ik denk dat valium geen invloed heeft op de test, je hcg wordt gemeten met die test en ik denk dat valium daar geen invloed op heeft.

3. Lucky14

Lucky14 Lid

Aug 22, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Lucky14, Sep 3, 2010
    Last edited: Sep 3, 2010
    Met de Vroege Zwangerschapstest van Test-Point kun je al ruim voordat je je periode mist, testen of je zwanger bent. Door de verbeterde gevoeligheid van de test is het mogelijk al ruim 5 dagen voor het missen van de periode te testen (of 10 dagen na het seksuele contact).

en spiraal 2maal gehad 1e keer 2.5 jaar nooit ongi geweest

2e x ivm pijnklachten door medicatie weer geprobeerd en was er gewoon netjes altijd de 19e ongi mee ook toen het na een half jaar verwijderd werd alleen erna vanaf oktober ong werd het elke maand 1 dag eerder tot deze maand werd het 2dgn later en was ik t maar 4dgn heeel lich en helder roze en waarvan 1 dag niet en 1 dag bruine afscheiding

heb eerder de pil geslikt diana 35 met dupaston extra hormoon tablet omdat anders de pil niet goed functioneerde icvm medicatie

in mijn bloed is alleen zelden foliumzuur aanwezig daarom slik ik standaard al jaren foliumzuur

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ik heb goede ervaringen met testpoint. Heb begin deze week getest en er kwam een licht 2e lijntje, wel na afleestijd maar had gisteren kruidvat test gedaan en daar kwam ook een licht 2e lijntje te staan binnen afleestijd. Als ik echt zwanger ben dan heeft testpoint gelijk gehad ;)

5. Lucky14

Lucky14 Lid

Aug 22, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het zo voor je:D

kan nu wel testen over 10/12 dgn zou ik ongi moeten worden dus iets te vreog he

Share This Page