Hoi Mensen, Zijn er nog meer zoals ik die het niet 4 uur kunnen ophouden voor een ovutest? Ben benieuwt naar jullie reacties. Liefs Daantje
Hey, ik hou het wel vier uur op. Maar het is heel raar want soms moet ik echt heel nodig en lukt het bijna niet om op te houden en soms ga ik naar de wc en plas ik maar een half kopje vol. (terwijl ik wel ongeveer dezelfde hoeveelheid vocht binnen krijg) Olga
Ik heb er over het algemeen geen problemen mee om mijn plas op te houden! Hoop dat dat gauw verandert, hihi...
3,5 tot 4 uur, lukt me wel hoor... Ik dacht eerst ook dat me dat niet zou lukken.. Ik test s avonds tussen half 8 en 8 uur, en als ik s middags niet veel drink, gaat het prima...
Ophouden? Doen jullie het vaker op een dag testen? Ik doe het als ik uit bed kom en daarna niet meer.
Ik hoorde dat als je dat doet de test niet betrouwbaar is. Je schijnt niet te moegen testen met ochtendurine.
Bij de mijne wel. Hij is altijd op dag 13 en 14 positief dan zou ik dag 14 mijn ei hebben. Maar volgens mij staat dat ook op mijn bijsluiter dat het 's ochtends goed is. Ga ik daar maar van uit
oooooooooh ik lees nu pas dat ik dus die gene heb waarbij dat niet mag, hihi Slecht van mezelf Nouja naar mijn idee klopt het wel steeds
Ik bestel ze dus ook van Matcare,maar daar staat in de gebruiksaanwijzing: Waar op te letten bij het uitvoeren van de test? Zorg dat u voor het uitvoeren van de test 4 uur niet plast en niet teveel drinkt. Voer de test NIET uit met ochtendurine maar met urine opgevangen tussen 10:00 en 22:00 uur Zorg dat de test voldoende urine opneemt Voer de test iedere dag op hetzelfde tijdstip uit Maar jij ondervind dus geen problemen met ochtendurine?
Hahahahaha tja als het werkt..... en het werkt iedere cyclus...... dan kan ik het dus miss ook stiekem zo gaan doen 8)
Nee ik heb ze nu een maand of 4 gebruikt denk ik en elke keer het zelfde Alleen deze maand niet toen teste ik op dag 13 negatief