nu nog?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bientje, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Ik heb weer eens een vraagje.

Ik ontdek net bij het afvegen na een toilletstop dat ik weer van dat slijm (doorzichtig) heb. Na mijn berekening zou ik juist deze week mijn menstruatie moeten krijgen, maar het lijkt net of ik nu de eisprong ga krijgen.
    Heb ook afgelopen weekend veel last gehad van een drukkende pijn aan de linkerkant net boven mijn lies. Dat duurde een paar uur, zakte dan weer weg en kwam de volgende dag weer terug. Dit heeft zeker een dat of vier geduurd.
    Het zal wel weer niets bijzonders zijn en houd mijn lichaam me weer goed voor de gek....
    Ik moest het toch even kwijt want het laat me toch niet los....

dank je wel dat ik weer even tegen jullie aan mocht zeuren...

2. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    bij mij is het ook niet duidelijk aan het cervixslijm te zien, ik heb het ook weer meer vlak voor ik ongi word...

3. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Bientje wie weet ik wacht ook in spanning af. Misschien dat we toch.....

Veel succes

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Bientje, ik zie dat je in de 2e ronde zit. Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ook pas 2 rondes dan?
    Dan kan het zijn dat je cyclus nog een beetje in de war is en kan het misschien nog wel ff duren voordat je ongi komt. Die 'late' eisprong zou best kunnen dus.

Ik zie trouwens dat je uit Waalwijk komt... ik ook! (oorspronkelijk)

5. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Hoi Melis,

Ja idd, maar ik heb verder geen symthonen net als jij. Ben alleen vorige week met vlagen misselijk geweest en kon bepaalde luchten niet hebben. Verder heb ik nergens last van, dus bij mij zal er niets aan de hand zijn. Heb samen met mijn man afgesproken dat ik een test doe als ik op 31 januari nog steeds niet menstrueer...maar dat betwijfel ik..

Jij veel succes...

6. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Nee bientje, heb het gevoel dat je het heb opgegeven...

Niet iedereen heeft symptomen hoor. Omdat ik symptomen heb betekent het ook niet dat ik zwanger ben. Iedereen is anders. Ik geef de moed niet op en dat moet jij ook zeker niet doen.

Veel succes en hou ons op de hoogte he. Ben erg nieuwsgierig

7. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0

Uiteraard, als ik meer weet zijn jullie eerste (op mijn man na natuurlijk) die het horen. Ik wil niets liever, maar ik probeer realistisch te zijn en mezelf niet helemaal gek te maken bij alles wat ik voel of merk....

Tot snel.....hopelijk beide met goed nieuws!

8. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Hoi Realtjuh,

Nee ik ben al langer gestopt met de pil, maar ik weet ook dat je lichaam ineens een vreemde wending kan geven aan je normale ritme. Ik wacht dus gewoon af en zie wel wat er gebeurd....ik ga mezelf niet gek maken, maar soms heb ik gewoon wat vraagtekens en die kan hier dan lekker van me afschrijven....

Ik kom oorsponkelijk niet uit waalwijk, maar woon er al wel heel lang nu...zit hier goed op mijn plekkie... ;)

9. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoihoi

Slijmverlies vlak voor nod kan duiden op de aankomende menstruatie.Het is G-slijm wat loslaat zodat je menstruatie door kan komen. Het is tevens het startsein voor een nieuwe aankomende vruchtbare periode.
    als je vanaf je ei tot nu regelmatig slijm bent verloren kán het ook een zwangerschap betekenen.

Irisje

10. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    haihai meiden ;)

Ik heb ook heel erg veel last van afscheiding is echt niet meer normaal zoveel, zoals je aan mijn banner ziet ben ik donderdag 2 weken overtijd heb verder niet echt kwaaltjes moet altijd ontzettend veel plassen en steeds maar kleine beetjes en mijn buik is behoorlijk bol gaan staan heb ook last van striemen en heb dan heel veel last van die afscheiding.
    Ik heb verschillende testen al gedaan en die waren allemaal negatief, nu ben ik gisteren naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken en ik kan morgenvroeg bellen of de uitslag binnen is. :rolleyes:
    Ik hoop zo dat ik goed bericht krijg morgenvroeg maar ga er niet van uit want anders maak ik mezelf helemaal gek :x

Nou meiden ik wens iedereen succes die een deze dagen mogen testen en de meiden die ook al een aantal dagen overtijd zijn veel succes :p

Liefs marlon :)

11. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Wat een dilemma meid. Heb je eerder gehad dat je zo lang overtijd was...

Ik kan me voorstellen dat het super spannend voor je is.

Ik duim voor je! Veel succes

Groetjes Melis

12. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hoi Bientje,

Ik dacht ook dat ik al bijna ongesteld moest worden en toen had ik ook opeens veel vruchtbaar afscheiding. Heb een ovutest gedaan en die was positief en dat was op dag 36, dus wie weet heb jij ook een late eisprong gehad. Ik heb sinds die dag ook mega zere tepels en dat komt ook vaak na je eisprong. Heb je nog wel op tijd gevreeen dan zodat je nog een kans hebt?

13. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hoi melis

Ik ben toen ik met de pil ben gestopt nog 1 keer normaal ongesteld geweest en daarna is het gaan knoeien, ben toen 15 weken overtijd geweest toen ik bij de gyn. terecht kwam hij heeft toen mijn menstruatie weer opgewekt met duphaston en daarna moest ik clomid 100 gebruiken en ben ben ik weer ongi geworden, de maand erna was ik weer 8 weken overtijd voordat ik bij de gyn. weer terug moest komen, toen is het weer opgewekt en hebben ze de clomid verhoogd naar 150 en dat is goed gegaan heb toen wel een eisprong gehad en ook netjes optijd ongi geworden. Mijn laatste cyclus was nu 12 december 2006 die ronde heb ik ook clomid 150 gebruikt maar nu ben ik deze keer dus overtijd.
    Bij mij hebben ze vorig jaar augustus het PCO syndroom gecontateerd maar met die clomid moet het gewoon goed gaan elke maand.

Nou goed ik heb net de huisarts gebeld en er waren wel uitslagen binnen die goed waren maar het goede waar ik anwtoord op wil hebben was nog niet binnen het HCG gehalte, de assistente heeft met het laboratorium gebeld en hun zeiden dat er maar 3 keer in de week op HCG word gecontroleerd dus ik kan vrijdag pas bellen voor de uitslag.

ECHT BALEN :x

14. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Nou niet zo depri hoor. Eventjes afwachten. Je weet maar nooit.
    Als je je stresst is het ook niet goed. Probeer er gewoon even niet aan te denken, anders maak je jezelf alleen maar gek.

Ik moet ook nog eventjes wachten dus misschien wie weet hebben we samen een dikke vette positieve test.

Ik duim voor ons beiden. Onze kansen zijn niet verspeeld.

15. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    ben ik nog een keer
    ik heb net ook nog even de gynecoloog gebeld want ik vind het wel raar als ik maandag heb geprikt is begin van de week en als ze 3 keer in de week op HCG kijken dan moet die uitslag toch binnen zijn of ben ik nu zo kippig. :(
    De gynecoloog heeft het even nagekeken en als het goed is hebben ze vanmiddag de uitslag binnen en dan hoop ik dat hun ook de uitslag hebben van het HCG.

Nou meiden ik laat het jullie eind van de dag weer horen

liefs marlon :)

16. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    nou ik word er niet depri van ik baal er gewoon van dat ze mij zeggen dat ik vandaag kan bellen voor de uitslag en het goede waar ik voor bel er niet is, en nou bel ik de gynecoloog net en die zegt dat ik eind van de midag met hun kan bellen en dat de uitslag er dan is.

ik hoop inderdaad dat we allebei een positieve test hebben eind van de week.

liefs marlon

17. Melis83

Melis83 Actief lid

Jan 11, 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Marlon je belt dus vandaag?
    ja ik kan begrijpen dat het best wel frusterend is.

Laat je het weten als je iets hebt gehoord?

Ik duim voor je..

18. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend Marlon, ik duim voor je meid !
    Enne... voor alle anderen draaien de duimpjes hier ook hoor.

19. Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde als jou nu!
    wat denk je zelf?

kus swiggy ;)

20. black devil

Oct 18, 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    nou meiden ik heb om iets over 4 gebeld en toen kreeg ik een antwoordapparaat dat de poli om 16 uur gesloten is, echt ik baalde wel maar goed nu ga ik morgenvroeg bellen naar de gyn. en dan horen we het wel weer.
    Ik durf zelf niks meer te denken anders stel ik mezelf alleen maar teleur.\

Nou meiden jullie horen het wel morgen.

Liefs marlon

Share This Page