Vraagjje voor de experts

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kiimmurd, Mar 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hallo ben kimberly net nieuw hier :)
    Effe ten eerste mijn complimenten vind ht een toffe sitee...
    Nu effe mijn vraag ..
    Ik ben 17 jaar oud ben sinds dinsdag avond gestoptt met de pil omdat ik krijg een kindje wil samen met mijn vriend van 28 .. wij zijn er allebei aan toe.. nu zit ik met een probleem er zaten nog wel 7 pillen op me strip ik heb begrepenn dat ik hem af moest maken ... wat ik niet gedaan heb wij hebben deze week al geprobeert natuurlijk..Ik weet dat het verschillend is wanneer je zwanger ken zijn ... maar was deze week het vruchtbaars denken jullie dat ik grote kans heb om zwanger te zijn ben ok nog niet ongesteld ... voel me vandaag heel down maar dat kom denk ik dat ik me ritme kwijt geraakt ben .. of dat er griep heerts kennen jullie mijn helpen dank je wel :)

2. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi

als je dinsdag pas gestopt ben met de pil denk ik niet dat je nu al zwanger bent maar goed zou kunnen.
    normaal gesproken heb je op rond dag 14 de eisprong bij een normale cyclus van 28 dagen.
    ik denk dat de klachten van het ontpillen kunnen komen.

liefs patricia

3. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    gelderland
    ps klopt je banner dan wel :(: :(: :(:

4. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Mijn Banner klopt niet hoe haal ik het weg ===

5. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    gelderland
    bij je profiel links in het scherm je banner link weg halen

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Kimmurd,

Misschien kan het toch iets langer duren dan wanneer jij het wilt. Je lichaam moet toch wennen aan de nieuwe situatie. Maar aan de andere kant kan het ook maar zo gebeurt zijn! Je weet het niet.
    Wat de effecten zijn van een strip niet afmaken weet ik eigenlijk niet.
    Een tip: niet aan het eind van elke maand 'kwaaltjes' gaan zoeken ;)
    Gewoon alles zijn beloop laten gaan.

Groetjes Vanilia

7. Niet meer actief

Misschien moet je even wat geduld kweken en wachten tot je cyclus terug is? Die hoeft zelfs op je 17e nog helemaal nog niet in orde te zijn, je bent nog wel heel erg jong..

En misschien totdat het wettelijk is om seks te hebben :p

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wettelijk is het toegestaan met deze leeftijden hoor ;)

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hey meis ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent ik ben zelf 20 en ik wilde ook al vroeg kindtje.

veel liefs en heel erg veel suc-6

10. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Kijk na lang twijfelen heb ik gezegt tegen mijn vriend ja ... ik heb aan de voordelen en na delen ged8 ....
    Ik ben 17 ben het er mee eens heel erg jong ... mijn vriend is 28 ... al wat ouder dan ik .. ik woon samen met hem dus er is geen probleem voor woning of wat dan ok .. ik hoop dat het volgende maand raak is ik ben nu ongesteld .. dus eigenlijk ben ik nog op schema ... ;)

11. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik zou zeggen denk er niet te ligt over...
    tis niet iets waar je zomaar even voor kiest omdat je nu toevalling samenwoont...

je bent heel erg jong nog, maar als je denkt dat je er aan toe bent, moet je er idd voor gaan, let wel als je stopt met de pil krijgt je je ontrekkingsbloeding, zeker als je aan het einde van de strip gestopt bent...

pas als je je ontrekkingsbloeding hebt gehad, die van het stoppen met de pil kun je pas nadat je je eigen ongesteldheid hebt gehad een beetje rekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn, maar ga daar zeker in het begin niet te veel aan denken want dat is funest voor alles waar je op dit moment misschien van houd...

je bent 17 zeg je dus nog heel jong, lijkt mij dat jullie nog vaak genoeg vrijen en je het niet nodig hebt om op je dagen te moeten gaan letten...

geniet lekker van elkaar en als het gegund is gebeurt het echt wel...

liefs smoekie

12. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Jaa ... Ik ben jong ..
    Maar ben er erg mee bezig ik weet wat er bij kom kijken het is een kind iets waar je voor moet zorgen... ik wil het beste voor het kind en ons na moeilijke tijden .. heb ik hier voor gekozen dus daaromverlang ik er naar het komt wel goed misschien over een maand misschien over 1 jaar we zien het wel... het komt wanneer het komt :)

13. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

En dat is de juiste instelling meis! Het is een grote wens voor jullie, maar laat het niet je hele leven overheersen, Als het komt, dan komt het, een betere instelling is er niet. Je zult merken dat als je er lekker relaxed mee omgaat en niet gaat plannen zo van, wanneer heb ik eisprong en vanavond "moeten" we enzo, dan zal het veel makkelijker gaan. Als je er in je koppie teveel mee bezig bent, heeft alleen maar een averechts effect.

xx

14. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    niets meer aan toe te voegen.... :)

15. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Nee jij hebtt gelijk ...
    Ik bedoel het is nu van harte welkom maar over een jaar is het ok nog van harte welkom ...tuurlijk willen we het graag ...
    maar we genieten ok nog van elkaar ..
    je kan het niet van de 1 naar de andere dag !
    HET KOMT WANNEER HET KOMT :)

16. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gaat vast wel lukken allemaal, voorlopig nog even lekker genieten met z'n tweetjes (nu het nog kan haha!).

Doei meis!

xx

Share This Page