nav een topic met de teksten in liedjes van tegenwoordig. kan een mama appelsap toch echt niet uitblijven. mijn mama appelsap. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego (Official Video) - YouTube aan het begin POKEMON TOUR. en jij?
Oh help zeebrahondjes... die ga ik niet luisteren hoor dan krijg ik het straks allemaal weer niet meer uit mijn hoofd
Hahahahaha pokemon tour indd. @wilma: Pfff hou op zit nu alweer 'waar is toch dat zebrahondje voor' te zingen haha
Kaoma - The Lambada ORIGINAL Music Video Clip (Llorando Se Fue) 1989 OFFICIAL - YouTube hier bij ongeveer 1.09 zegt ze t. Sinds ik dat eens gehoord heb blijf ik dat zinnetje horen!
In het Duits hebben ze ook van die "mama appelsapjes" ik zal eens gaan zoeken of ik die ook kan vinden.....
Nee, ik weet geen nieuwe Mama Appelsap, maar ik vind die van dat liedje van Man at Work altijd hilarisch -> Ik zat alleen in een vuile kameel .
@ amethist die kende ik dus nog niet. ff zoeken. got it. samen met kings of leon Mama appelsap liedjes kings of leon en man at work - YouTube
Ik meen in dat liedje van Scatman (I'm the scatman...) in dat refrein te horen "pi papa paardepoep pi papa paardepoep....."