hij krijgt nu (helaas) hele licht verteerbare voeding van de appotheek. op dokters recept. nutramigen ofzoiets. ter voorkoming van koemelkallergie en soja allergie etc. hij mag dus ook geen voeding voor hongerige babys.
ja, die voeding krijgt hij ook idd. ik probeer hem tussen 22.30 en 23.30 eten te geven, maardan nog slaapt hij maar tot 4.00 u. terwijl als ik hem om 20.30 eten geef slaapt ie ook tot 4.00u
Dan weet ik ook geen tips niet meer. Is er een reden waarom hij die voeding krijgt? Of is het uit voorzorg?
hij heeft 6 weken gekrijst en omdat ze in 1 keer alles wilden aanpakken wat evt. de oorzaak kon zijn heb ik dus ook die voeding gekregen. maar omdat ze dus vanalles tegelijk hebben geprobeerd weten we nu dus niet zeker of hij deze voeding MOET hebben. maar ik ga er niet op gokken en iets anders geven.
ik heb geteld en je komt op 28 schepjes uit per 24 uur. je mag er 30 geven dus ik zou toch de laatste fles 150+ 5 proberen en dan kijken wat hij doet
hmm,ik kom uit op 7 x 5 schepjes = 35 schepjes door die nachtvoeding heeft hij nog steeds 7 voedingen. volgens het ziekenhuis kan hij op 6, vandaar.
Wel vreemd dat ze vanalles tegelijk hebben geprobeerd. Persoonlijk zou ik graag willen weten wat mijn kindje mankeert en dus misschien toch eens het een of ander weglaten. Maar ja kan me voorstellen dat het vreselijk is om een krijsend kind te hebben. Dax heeft het maar heel even gedaan en bleek verborgen reflux te hebben.
Ik ben geen medicus maar kan me voorstellen dat hij van de reflux zo gekrijst heeft. Ik weet niet of je überhaupt andere voeding zou willen proberen, maar anders zou ik het toch eens proberen.
ja,ik heb er wel aan zitten denken, maar ik durf het niet goed, maar het blijft raar dat ie elke keer om 4.00 wakker wordt, ongeacht hoelaat hij in bed ligt.
Kan me voorstellen dat je het niet goed durft. Maar van de andere kant ben je ook weer zo "terug-geswitcht" als het niet goed zou gaan. Je gaf toch aan dat hij altijd om dezelfde tijd de laatste voeding krijgt? Ook dus als hij vroeger in bed ligt, dan pak je hem een keer op voor de laatste voeding als ik het goed begrijp. Dan vind ik het niet vreemd hoor dat hij om telkens dezelfde tijd wakker wordt. Dan heeft hij gewoon honger na zoveel uur.
nee nee, gisteren was ie zo moe dat ik hem om 20.30 in bed heb gelegt en omdat hij zo lekker lag te slapen, en ikzelf ook nogal moe was, heb ik hem laten slapen. en van de week kwam het toevallig ook zo uit dat ie om 22.00 eten kreeg en toen bleef ie ook slapen tot 4.00
Hmmm dat is dan wel vreemd ja. Maar ik zou me er geen zorgen om maken of iets gaan bedenken wat te doen. Zal vanzelf wel telkens wat langer worden denk ik. Maar ja, ik weet hoe het voelt, na 8 weken ben je wel eens toe aan nachtrust....