waneer niet meer kort opmaken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janette, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hallo,

Teun slaapt lekker in zijn slaapzakje onder zijn dekentjes en woelt zich alleen omhoog en niet naar beneden.
    nu hebben wij ook een hemeltje waar hij, omdat zijn bed ( ledikant) kort opgemaakt "moet"worden, niet onder ligt.
    Nu is mijn vraag aan jullie wanneer zijn jullie het hele bed gaan gebruiken.
    Teun ligt nu tot ongeveer de helft.
    Ik hoor het graag

Groet Janette

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik maak het bedje ook nog steeds kort op. Maar Lynn blijft keurig onderaan liggen.

Je kunt het ook ander opmaken, met een dubbelgevouwen laken, zodat hij niet naar onderen zakt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik maak het ook nog steeds kort op en hoe langer Finn wordt, hoe meer hij naar 'boven' verhuist, hahaha!. Hij ligt nu met zijn hoofdje iets over de helft.

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Zoals Chacha al noemde maak ik Annika's bed op door een laken eerst onder haar te leggen en dan terugvouwen naar boven. Zo ligt ze toch bovenaan in het ledikant en kan ze niet naar beneden kruipen. Hoe langer ze wordt hoe verder ik het lakentje naar beneden doe. Ik leg nog wel een 2e laken onder haar, anders zit ze met haar handjes onder de rand van het eerste laken. Het is moeilijk uit te leggen, maar hier werkt het goed.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ik begrijp wat jullie bedoelen met het opmaken
    eerst een laken onder hem leggen en dan terug vouwen zodat het een soort zakje word..... :rolleyes:

we gaan het uit proberen, in iedergeval bedankt voor de tips. :)

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goede tip van dat dubbele laken.

ik gebruik nog steeds een wiegje dus daar ligt die helemaal in.

7. Mijn lakentje verhuist ook steeds mij naar boven.haha

ff andere vraag, tot wanneer hebben jullie diee hydrofiele luier sin bedje liggen. Luca paket hem steeds ens abbelt erop.

groetjes

8. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Jullie bedoelen een matrozenbedje. Had ik voor Glenn eerst ook gedaan, maar beviel niet goed.
    Ik heb allang geen luier meer onder zijn hoofdje. Glenn spuugt nl niet meer met Nutriton door zijn voeding heen. Zelfs geen mondje terug meer.

9. Niet meer actief

wat heeft een hemeltje te maken met het bed kort opmaken?

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    het heeft niets met elkaar te maken, maar ik vind het altijd een lief en leuk gezicht als een baby met het hoofdje aan het hoofdeinde ligt en dan een hemeltje erom heen.

tegen de tijd dat hij nu zo groot is dat hij aan het hoofdeinde komt kan de hemel al weer weg omdat hij het dan gaat vastpakken

11. Niet meer actief

oooh oke, ik vroeg het me al af

:D

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Je kan je kindje ook omdraaien zodat het wel met het lijfje onder het hemeltje ligt. Zijn dan wel zn voetjes, maar als je graag wil dat je kindje eronder ligt is het een optie.
    Quinn heeft tot 4 maand in een wiegje gelegen waar ik de dekentjes mee onhoog liet kruipern. hetzelfde in het bedje. Over een maandje leg ik hem in de combisleeper, heb ik geen dekentje meer nodig ;)

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    omdat hij een voorkeurskant had met zijn hoofdje hebben we dat geprobeerd
    zag er heel lief uit, alleen 1 nadeel omdat mijn vriend linkshandig is kon hij hem niet meer in bed leggen
    toen hebben we hem maar weer omgedraaid want ja papa's willen ook wel eens wat. :)

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik kan van beide kanten mijn kindje in het bedje leggen. Gelukkig want mijn vriend kan het ook maar van 1 kant.

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb een ledikant verkleiner gekocht, kailynn gaat ook alleen maar naar boven en niet naar beneden en ligt in een trappelzak.

16. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    's nachts gebruik ik 2 slaapzakken ipv een dekentje want die van mij ligt nooit stil. Overdag "oefenen" we met 1 dun slaapzakje en 1 dekentje. Ik maak hem op tot het midden ongeveer, maarja fien is dan al 8 maanden he?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ik denk dat ik gewoon moet wachten totdat hij groter is...... :(

of het matrosenbed uitproberen
    we zien wel wat we doen

in ieder geval bedankt

knuffel van Teun

Doei Janet

18. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heeft romeè ook last van ze lag vanmorgen zo beetje boven in het ledikant inplaats van er onder, ik hebn wel een slaapzak maar die is volgens mij nog te groot 80 cm er staat verder geen maat in kan ook het teruggevouwen lakentje proberen, hopelijk helpt het ze kruipt alleen naar boven als ze huilt.

kuzz anita

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben sinds deze week gestopt met het bedje kort op te maken. Iman ging toch altijd boven in bed liggen om te slapen haha... Ik maak het nu 'normaal' op maar wel nog strak!

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb de hydroluier onder de hoeslaken liggen.
    Ik maak het bedje ook nog steeds kort op.
    Ik vind het wel een fijn idee zo.

Deel Deze Pagina