Hoe laten wennen aan middagdutje ledikant.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door meisje2000, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje2000

meisje2000 Actief lid

18 mrt 2007
    199
    0
    0
    glastuinbouw
    friesland
    Aangezien wendy uit haar kinderwagenbak is gegroeid willen we haar graag smiddags in het ledikant hebben voor een slaapje,
    Nu is echter het probleem dat wendy dit niet wil en alles bij elkaar schreeuwt en gilt en helemaal panisch word.
    Ook al laat je haar een half uur liggen het helpt niets.

We halen haar er nu een keer uit dan sussen we haar en leggen haar weer terug met als gevolg dat ze meteen weer begint te schreeuwen.
    Vanmiddag ben ik ook een uur bezig geweest en heb haar maar mee naar beneden genomen want ik zat meer boven dan beneden.
    Weet je misschien een manier om haar er toch aan te laten wennen want ze zal op den duur toch wel moeten.
    Laten huilen is hier geen optie want dan raakt ze helemaal in paniek en is ze de eerste twee uur helemaal panisch met snikken en huilen.

Savonds leg je haar neer en slaapt ze leker in haar ledikant dus daar ligt het niet aan.
    We leggen haar ook neer als ze echt moe is maar ze vertikt het gewoon.
    Beneden in de boks slaapt ze overigens wel weer als een roosje.

Ik hoor het graag van jullie.

groetjes meisje2000

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Toch in haar bedje laten liggen zou ik zeggen. Ook na één uur. In het begin zal je idd veel boven zitten, maar ga ondertussen boven wat doen zodat ze ook kan horen dat je in de buurt bent. Na een bepaalde tijd huilen even troosten en dan weer weggaan. Dit zal veel tijd, energie en consequentie vergen.

Ilja

Deel Deze Pagina