Hoe laten weten dat ik geen gesprekken meer wil met psycholoog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hoi hoi ik loop bij een psycholoog, nu teruggedrongen naar 1x per maand omdat ik het zelf moet betalen en anders te duur word. Heb een onwijs goeie klik met haar en ze helpt me super! Alleen zij is nu met zwangerschapsverlof en ben nu 2x geweest bij haar vervangster.. de eerste x vond ik al niet echt super, maar goed gaf haar nog een kans dus weer geweest en kwam eruit en had helemaal niet het gevoel dat ze me begreep en me probeerde te helpen (dat deed ze wel alleen niet echt om een goeie manier ofzo?) Nu zou ik haar mailen voor een vervolg afspraak maar die wil ik dus niet meer, omdat het me toch telkens 80 euro in de maand kost en het me niet helpt dus is best zonde van het geld! Hoe kan ik dat op een goeie manier doen?? Ik wil haar gewoon mailen (of moet ik haar bellen?) maar weet niet goed hoe ik het moet doen en ik wil wel weer als mijn eigen psych terug is bij haar verder gaan, moet ik dat er ook bij zetten? Pff ik ben niet echt iemand die heel makkelijk nee kan zeggen en ben bang dat ik haar nu kwets ofzo...

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

gewoon zeggen dat je stopt.. er geen geld meer voor heb of
    dat je er zelf gewoon klaar me ebent
    en alles goed gaat..

suc 6

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je was me net even voor

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    sorry :p

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Inderdaad gewoon mailen dat het goed gaat en je het voorlopig zo even aan gaat kijken. Zodra die andere dan weer terug is en je wilt weer maak je toch gewoon weer een afspraak?

Je bent niet verplicht om er heen te gaan ;)

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou gewoon eerlijk zijn. Zeggen dat je nu een break inlast omdat het niet goed voor je voelt en weer verder gaat als degene waar je wel een klik mee hebt weer terug is van verlof.

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ok bedankt! Idd zet er wel bij dat ik het voorlopig wel even aankijk..

Als ik zeg ik stop ermee dan word dat ook verteld tegen mijn eigen psych en bij haar wil ik dus niet stoppen :)

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Daarom gewoon zeggen dat je een pauze inlast en weer verder gaat als ze terug is van verlof.

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ook een goeie, bedankt!

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    inderdaad gewoon pauze nemen van je gesprekken. maar waarom moet je het zelf betalen. het zit toch in je pakket als het goed is.

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Niet alle verzekeraars vergoeden het..

12. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Uhm zij is een alternatieve psycholoog ofzo.. Dus ik heb tot en met 500 euro vergoed gekregen en de rest moet ik dus zelf betalen

13. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Als ik bij een ''echt'' (hahaha klinkt ook stom, zij is net zo goed echt maar goed) zou gaan dan zou ik volgens mij maar 9x vergoed krijgen ofzo.. Dus had ik uiteindelijk ook zelf moeten betalen heb er al meer dan 9 gehad..

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    owja dom van me iedereen is natuurlijk anders verzekerd.

15. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik vind dat je moet bellen, maar dat is persoonlijk. Mailen vind ik zo... tja, hoe zeg ik dat, onpersoonlijk. Gewoon bellen en je situatie uitleggen. Je hebt even geen geld en daarbij heb je het gevoel dat je het wel redt zo. Je kunt altijd weer een nieuwe afspraak maken toch?

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou gewoon eerlijk mailen hoe het zit.
    Daar kwets je een psycholoog echt niet mee hoor :) Tis algemeen bekend dat het moet klikken, anders wordt het niks.

Deel Deze Pagina