Vieze momentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aapje22, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Dames,

Ik ben benieuwd naar jullie vieze momentjes. Behalve onder gespuugd worden heb ik nog niets meegemaakt.

Heb weer zin in momentjes om te lachen.:)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    -spugen in bed, even erdoorheen draaien met het hoofd en verder slapen zodat je er sochtends pas achter kom BAH!
    -zo'n spuitluier produceren dat ik mezelf ook kon gaan verkleden...
    -ipv boeren gaan spugen, zo mn shirt in...

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oh en nog 1! gelukkig bij manlief... Hij was vliegtuigje ofzo aan het doen met D. maar het ging beetje te wild denk ik, D. spuugt...recht in manlief zn mond :D

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij gingen onze dochter een keer uit bed halen, stond ze triomfantelijk in haar bedje. Luier in de hoek, met daarin en ernaast een drolletje. Ze had 'm in haar handjes gehad, want zowel haar buik als haar bedje waren vies. Het eerste wat ze zegt is bah...
    We hebben er smakelijk om gelachen.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had mijn zoontje uitgekleed omdat hij in bad ging. Hij hoefde alleen nog even van zijn slaapkamer naar de badkamer te lopen (5meter ofzo)
    En net op dat moment gaat ie poepen! Dunne zooi was het ook nog. Bah bah, wat was dat smerig zeg :)

6. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Zoonlief had buikkrampjes, dus mijn vriend had zijn broek uitgetrokken en hem in zijn romper gelegd om zijn buikje te masseren. Vervolgens leg ik Lucas op mijn buik en poept hij zoveel dat het zo langs zijn romper loopt. Op mijn badjas... ;)

7. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige week nog,
    kwamen terug van een dagje dieren tuin.

Kleine man maakte zeker een kwartier een hoop kreun geluiden in de auto en een lucht die ervan af kwam....
    Aangezien het zeker nog 40 minuten zou duren voordat we thuis waren zijn weij toch maar even gestopt bij een pompstation.
    Ik leg hem neer op de achterbank en gelukkig had ik zo'n wegwerp verschoningsmatje onder hem gelegt.
    Nou.... verschrikkelijk. Tot halverwege zn rug in de drek en het liep ook al langs 1 been...
    Gelukkig heb ik altijd reserve kleding bij me maar ik wist werkelijk niet waar ik moet beginnen. Thuis zou ik heb hop zo onder de douche gezet hebben....
    Wat een gekluns zo zeg blé...
    en de kleine man maar lachen in zn naakie al liggend op de achterbank of dat het de normaalste zaak van de wereld was dat ie daar verschoond en omgekleed werd..

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    We zouden in bad. L. ligt op het aankleedkussen in de badkamer. Maar vergat luierdoekjes mee te nemen, dus hup loop gauw zijn kamertje in. Kom ik terug, L. trekkend aan zijn luier. Doordat de luier nog onder zijn billen ligt, vliegt de luier door zijn kracht flats vol in zijn eigen gezichtje. Hahaha je had zijn gezichtje moeten zien, hij vond het zo vies... Hilarisch!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Haha hier ook een keer!
    Laatst wat vies... R. had gepoept en ik had haar verschoond. Ik gooi meestal de luiers richting de deur en neem ik die wat later mee.
    Was ik nog even wat aan het doen en R. kroop op de grond.
    Rook ik ineens poep, had ze die luier opgehaald en de poep over de vloer uitgesmeerd, bleh!

10. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Zojuist spuugt Britt echt vol tussen me decolleté in. Met lekker slijm.. Bah!

11. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Toen ik der luier verschoonde eerst mijn hand onder gepist en toen kwam de poep, hele hand onder. Of doe je vliegtuigje spelen moet ze opeens spugen, net niet mijn gezicht onder. :p

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Meneertje vindt het heerlijk om te poepen terwijl ik hem een schone luier om doe... Het is net een tube verf dat uitgeknepen wordt. En dan denk je dat je alles hebt gehad en dan piest hij nog even lekker met een grote boog tegen mijn ochtendjas aan.;)

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Eerste nacht thuis, we gingen haar verschonen en natuurlijk gaat ze poepen zodra de luier uit is; hele muur + papa onder de spetters :D

En verder een keer in het ziekenhuis bij de ka, we mochten haar wel even uitkleden. Nou, ze spuugt eerst een hele vloedgolf over de vloer, begint vervolgens met luid gepruttel haar luier vol te poepen (gelukkig was die nog aan!) en als ik daarna haar netjes schoon heb gemaakt, begint ze te plassen over de ka heen :D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    In de 2e nacht heeft ze de nachtverpleegster over der handen geplast, net goed wat een loeder was dat zeg.. Vreselijk gelachen overkomt iedere ouder maar als verpleegster op de kinderafdeling moet je daar toch op bedacht zijn..

Me handen onder gepoept ( lekkere spuitluier)
    Lekkende poepluier, zo extreem dat der buik , romper alles zat onder, en toen moest het nog uit... Schaar erbij gepakt want ging dat echt niet over haar hoofdje trekken bah... Ze heeft nog nooit zo braaf stil gelegen ( keek me ook echt aan bah ik voel me vies)

Onderweg naar dochter van vriendin verjaardag, (3 uur rijden) koffiepauze even uit de autostoel, met koffiedrinken pfff volgens mij een poepluier... Uiteraard een stopplek uitgekozen zonder verschoningsmogelijkehden. Verschonen op de hoedenplank, jassen eromheen gehangen voor de wind, maar dit keer wilde ze niet best stilliggen ze had een leuk jurkje aan... Deze kon regelrecht de was in... Op dat moment vreselijk gelachen, nu er overna denkend nog nagrinnekend

15. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik zie het al helemaal gebeuren hier, haha! Mijn vriend is toch al niet zo van de poepluiers verschonen en dan ook nog ondergespetterd worden. Ik zou echt huilen van het lachen als dat hier zou gebeuren. Ik kan me het gezicht van mijn vriend al helemaal voorstellen. :D

En dan bij de ka. Denk je dat je het allemaal gehad hebt en dan plast ze als klapper op de vuurpijl nog even over de ka heen. Hilarisch! :D

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Foutje

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    In bad poepen... we gaan vaker samen in bad, daar kunnen we zo van genieten.. totdat ik ineens allerlei schifers zie drijven.......

En dat is me niet een keer gebeurd.....

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn dochter kreeg lactulose toen ze een paar weken oud was, ze ging natuurlijk net poepen als ik haar aan het verschonen was, handen eronder en zelfs de kast zat eronder.

poepen in bad is hier ook een aantal keer gebeurd

en dat piemeltje he... met een boogje weer op zichzelf plassen.

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Terug van weggeweest is ineens weer het poepen en plassen zonder luier :D. Dat deed ze toen ze heel klein was, hield het toen ineens wekenlang keurig op en nu ze af en toe in haar blote bips mag spartelen, laat ze de boel de vrije loop.
    Weet inmiddels dat ze dat doet dus sta paraat met een luier en doekjes, maar een kliederboel maken, dat kan ze wel...

Verder geeft ze heeeeerlijke, maar heel kwijlerige kusjes. En kan ze bij tijd en wijlen ook goed ver-spugen.

En een ander vies momentje... Ze heeft nogal last van zweet-kakkies... dus die moet ik iedere keer met een wattenstaafje goed drogen en zo veel mogelijk zonder sokken/in de slaapzak laten want anders gaat het stinken... poe-poe!!

20. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Toen mijn mannetje een paar maanden was, kwam de verpleegster hem wegen e.d. (hebben hier geen cb). En terwijl hij op de weegschaal ligt, pieste hij zo met een mooi boogje in mijn koffie.

Een maand of wat geleden liep hij (ja hoor weer) richting mijn koffie, kijkt erin en niest. Toen had ik koffie met appel en snot.

Hij heeft een paar maanden terug de winter vomiting bug opgepikt (dat heerst hier elke winter) en toen hij van zijn middag dutje wakker werd, klaagde hij een beetje over zijn buik. Ik zeg nog 'ach ben je niet lekker?' en toen begon hij dus met spugen, de HELE woonkamer zat eronder, echt waar het vandaan kwam uit zo'n klein mannetje... Toen was het wat beter en ging papa 's avonds de kleine omkleden voor bed, kwam meneertje van de slaapkamer naar de keuken, al spugend, een heel spoor door het huis. Arm ding, zo ziekig.
    (Vervolgens kregen papa en mama het ook ;))

Deel Deze Pagina