Hallo, Ik had een vraagje over mijn baby. (of bijna peuter) Mike loopt vanaf 9 maanden en hij loopt nu dus ook behoorlijk goed. Ik vroeg me af wat voor schoenen ik voor hem moet kopen. Mijn zusje heeft nikes voor hem gekocht. Hartstikke leuk maar die zool is zooooo stug. Dat is nog niks voor hem. Ik heb van die schoentjes van de hema. Maar dat stelt dan weer helemaal niks voor.. Dus wat nu!!. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de schoentjes van shoesme ook super duur vind!. Dus zijn er nog andere opties? Of is dat toch gewoon de enige optie? ik hoor het graag van jullie
hoi. hier precies hetzelfde gehad ik had ook wat goedkopere schoentjes gekocht en meer viel bijna bij iedere stap die schoenen waren veel te zwaar voor hem. nu toch shoesme schoenen gekocht en hij loopt er super goed op ben echt heel tevreden! dus uiteindelijk ben ik nu nog duurder uit! ik had meteen de shoesme schoenen moeten kopen. gr jaja
Wat hij ook is, hij loopt al een poosje en mag zo langzamerhand ook gewone schoenen aan! Je kunt dus gewoon eens naar een goede schoenenwinkel gaan en wat aan proberen. Kijk wel even goed naar de flexibiliteit van de zooltjes, want ook daar staan schoentjes tussen die erg stug zijn. Ik vind zelf de schoentjes van Nimkid (winkel heet House of Shoes) erg fijn voor in het begin. Lekker soepel, maar wel echte schoentjes en ze gaan hier lang mee. Nelson heeft het zelfde idee schoentjes, lekkere lichte schoentjes waar ze wel buiten mee kunnen lopen. Met de babyproof van Shoesme kunnen ze namelijk niet buiten lopen (ja kan wel, maar is erg koud en niet waterdicht). Knap trouwens, dat je kerel al zo vroeg liep! Julia ook, en die loopt nu alweer 4 maanden op de schoentjes van Nimkid, super!!
Ik had ze met een flexzool van het merk Bardossa, niet echt duur, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Goed schoeisel is belangrijk vind ik en heb daar graag wat van over. Op sportschoentjes met dikke zolen leren ze niet goed hun voet afwikkelen.
thanks voor jullie reacties daar kan ik echt wat mee. Erg fijn!. Dus op naar de schoenenwinkel voor de kleine man!.