Ik weet dat er wel wat boeken zijn over het krijgen van een nieuw broertje of zusje. Maar heeft iemand misschien een tip over welke goed is? Ik ben benieuwd naar een boek voor kinderen en ook naar een voor de ouders.
Ik vind de boekjes van Bobbi erg leuk. Dit is wel de enige die ik zelf niet heb dus weet niet of het is wat je bedoeld. bol.com | Bobbi wordt grote broer, Ingeborg Bijlsma & Monica Maas | Boeken (Nederlands)
Wij hebben ook Bobbi gebruikt zoals hierboven. Echt helemaal super. Grote zus vond het fantastisch. Echt een aanrader dus. Groetjes
bedankt voor de tip! dat klinkt als een leuk boekje inderdaad. bestaat er ook een boek over 2e of latere kinderen voor de ouders?
Mij lijkt deze leuk, deze ga ik kopen als alles goed blijft gaan: bol.com | Mama, wat heb je in je buik, Cocovini, A. | Boeken (Nederlands) Vooral omdat het voor wat jongere kinderen (net als jouw zoontje dus) misschien wat beter te begrijpen is. Bij het boekje van Bobbi staat ook dat het vanaf ongeveer 2 jaar is.
Mijn zoontje wil nu iedere keer voorgelezen worden uit het boekje "beschuit met muisjes" van E van Lieshout en F Stroeve. Mijn zoontje wordt in september 2. Sinds we dit boekje samen lezen, heeft hij interesse dat er "iets" in mama's buik zit, daarvoor was nog geen enkele interesse merkbaar. Ben benieuwd of het ook een goede voorbereiding blijkt als de baby er straks is, nog even afwachten. groetjes, Natasja2