Wij zijn voor onze tweede uk aan het rondkijken voor een nieuwe kamer. Nu zag ik de site babykamer.nl en vroeg me af of iemand ervaring ermee heeft en dan met name de kwaliteit. De kamers zijn erg leuk en aantrekkelijk geprijsd vandaar! Wie heeft info!
Hoi! Wij zijn daar geweest om te kijken naar de babykamers van babykamer.nl. De kamers die op de site staan, staan daar allemaal opgesteld. Niet een heel uitgebreide collectie, maar onze babykamer staat er wel tussen!! De prijzen zijn een stuk lager dan in alle andere winkels, ze maken de meubels nl zelf. Wij wachten nog even onze 20 wk echo af en gaan dan onze babykamer daar kopen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Gr Ushi
Ook hier alleen maar positieve ervaringen. We zijn er wezen kijken en ons viel op dat de meubels echt goed in elkaar zitten. Mijn zwager is meubelmaker en die wist te vertellen dat babykamer.nl zwaardere scharnieren en zo gebruikt dan standaard. Dus echt goed! Wij gaan onze kamer daar ook weer aanschaffen. Ook mijn zus en een vriendin hebben hun kamer daar vandaan, en ik heb van niemand ook maar iets negatiefs gehoord. Bijkomend voordeel: ze hebben in principe alles op voorraad, dus je kunt het kamertje direct meenemen (misschien van te voren even bellen, dan leggen ze het voor je klaar).