Elke week (echt elke week!) sta ik weer bij de infobalie om geld terug te krijgen. Achterop de kassabon staat zo leuk vermeld dat ze al 2,5x de omtrek van de aarde aan papier hebben uitgespaard sinds er niet standaard meer een bon wordt meegegeven. Sorry aarde en milieuactivisten, ik wil die bon! Vorige week sprak de bedrijfsleider me aan toen ik met 4 artikelen (35%) en bon naar de infobalie liep. Hij zei dat ik zelf maar op moest letten of de korting eraf ging. Pardon? Ik leg de artikelen aan het eind van de band bij elkaar met stickers richting de caissiere! Niet te missen?! Heb hem vriendelijk uitgelegd dat ik van mening ben dat het de taak en verantwoording van de caissiere is om op die stickers te letten, en dat ik geen ogen in mijn achterhoofd heb om mijn zoon in de gaten te houden omdat hij anders uit de wagen klimt, terwijl ik de cijfertjes op de kassa bestudeer. Maar goed, in het vervolg zal ik pas na afrekenen mijn weekboodschappen (volle kar) pas in de kar zetten en de rij achter me laten wachten. Geen probleem... Deze week geen bonuskorting. Dat is toch ruim 15,- in mijn geval! Waarom vraagt ze dan om mijn bonuskaart als ze m niet gaat scannen?? Frustraties eruit... Op zoek naar een andere supermarkt...
Hoho niet alle filialen over 1 kam scheren. Tja, ik werk zelf bij een AH, en ik kan je zeggen dat dit bij ons écht niet gebeurt! Maar ja, we zijn niet voor niks al een paar keer winkel van het jaar geweest.
Nee dat weet ik ook wel Was eventjes wat gefrustreerd over "mijn" filiaal. Ik kom daar al 6 jaar en de laatste tijd wordt het personeel steeds jonger en de ellende (zigzaggen door de winkel tussen de dozen door, bonnetjes moeten checken op alles) groter. Ik weet niet of ik die link mag leggen maar echt... Ik ben het spugzat daar! Waar zit jouw filiaal Jusi?
Wat achterlijk, dat is toch hun werk. Lekker klantvriendelijk om dat op jou af te schuiven. Gelukkig letten ze er hier meestal wel op..
Tja, waar mensen werken.... Ik moet ook geregeld met de bon naar de servicebalie, omdat ze de 35% vergeten zijn. Of de sudocreme wederom te duur op de kassabon staat en dus nog steeds (na eerder al gemeld te hebben) verkeerd geprijsd in de winkel staat. Tja, ik maak me er niet druk om, het gebeurd toch. Maar ik zit er wel bovenop, want neem natuurlijk niet voor niets producten mee met 35% en heb natuurlijk ook niet voor niets een bonuskaart. Het jammere is alleen dat ik de boodschappen altijd pin en dan het teveel betaalde contant terug krijg. Toch blijf ik gaan, juist vanwege die korting. Hier ligt er nl. altijd heel veel met korting en prijzen ze al 2, soms 3 dagen van tevoren af.
Toen ik 41,5w zwanger was heb ik gebeld naar het servicenummer, kreeg te horen dat ik maar terug moest gaan naar het filiaal met bon en dat ik dan de korting (20ct - actie stond verkeerd in de kassa) alsnog zou krijgen. De mevrouw snapte niet dat het een principekwestie was, dat het structureel daar mis gaat. Ze bleef herhalen dat ik maar terug moest naar de winkel. Okay, 5km enkele reis met je dikke buik voor 20ct... Nee, daarom bel ik ook
Onze AH is gelukkig ook een stuk beter, maar de bon kijk ik altijd na . Dat papier uitsparen klinkt mooi, maar laten ze dan een manier bedenken waarop ik alsnog mijn te veel betaalde centjes terug krijg.
Klopt, fouten maken is menselijk maar heb in de afgelopen jaren de verschillende bedrijfsleiders er al op aangesproken (ze komen op mij af wanneer ik bij de infobalie sta - ik stap er niet zelf op af!) dat er beter op gelet moet worden omdat ik elke week er weer sta. Voel me dan zo'n zeikwijf, bah... En ja, de aanbiedingen, geweldige aanbiedingen, daarom ga ik ook zo graag naar de AH. Vorige week nog 6 pakken luiers uit de 35% kortingshoek gehaald, ging nog bonuskorting vanaf ook dus had totaal 55% korting. En euroshopper vind ik ook een supermerk. Geen fancy verpakking maar wel goede kwaliteit. Zou het jammer vinden om naar een ander te gaan maar ik erger me bont en blauw wanneer ik weer terug moet. Heb een tijd lang alles gecontroleerd bij de inpaktafels bij de uitgang. Maar met een kindje erbij die momenteel wat ongeduldig is lukt dat niet altijd. Ben trouwens zelf wel een milieufreak, vind het zonde van het papier al die kassabonnen maar ik kan ze ook niet missen helaas...
Nou dan heb je een pluim verdient Ik kwam in Hoogeveen en nu in Steenwijk.. En ELKE week is het hetzelfde liedje.. Of ze vragen niet naar mn bonuskaart en ik vergeet het in de drukte.. En soms gaat de korting er gewoon niet af, ik ben dan ook zo'n kreng die het geld gewoon gaat halen.. Laten ze die kaart gewoon schrappen en net als de c1000 doen.. klaar
Idd, dat lijkt me ook een goed plan. Hier zit een bioboer. Wel een stuk duurder maar biologisch vlees. Groente/fruit/aardappelen haal ik ook bij de boer of uit eigen tuin. Ik zal eens zoeken naar een toko in de stad. Ken er geen hier in de buurt. 1x per maand de voorraadkast vullen en klaar
Wil je met ons delen waar we deze kunnen vinden . Ik vind het vlees bij Ah ook niet lekker. 70 euro voor 3 maanden dat vind ik wel geniaal, zeker als het ook nog lekker is .
Het verschilt denk ik per filiaal. Ik controleer bijna altijd de bon en het is bijna nooit mis. Mijn moeder die in een andere paats woont en naar een andere AH gaat heeft bijna elke week prijs. Ze verteld me dat ze regelmatig op vrijdag of zaterdag boodschappen doet en de bonusaanbiedingen meestal nog niet in het systeem staan volgens de service balie daar. Dat het op maandag misschien er nog niet in staat begrijpt ze, maar vrijdag of zaterdag niet.
Hier nooit problemen. Superaardige en nette caissieres. Laatst nog een compliment uitgedeeld. En mocht er eens wat fout gaan krijg ik netjes het verschil terug met excuses. En ik moet zeggen, ik ga alleen maar voor de 35% artikelen (vleesvervangers).