Trouwens fileparkeren kon ik tijdens lessen heel goed maar omdat het niet nooit hoeft kan ik het dus niet meer, dus wat je nooit doet verleer je echt, dus blijven oefenen is echt belangrijk... ik blijf ook mezelf voor paal zetten door het wel te proberen LOL!!
Hier vond ik invoegen ook mega spannend, maar ben er wel op geslaagd. Zelf na het behalen van examen bleef ik hetze eerste maanden spannend vinden! Dat gevoel zelf krijg je dus niet zomaar weg, dat. Is een kwestie van ervaring opdoen naarmate je je rijbewijs hebt. Ik heb zelf de periode voor mijn examen plantival geslikt, dit zorgde ervoor dat ik wat rustiger het examen in ging.
Gelukkig toch wat herkenning. Ja, die man zegt ook idd dat het vooral een kwestie van ervaring is. Veel adviezen van jullie: bespreek het met dei nstructeur. MAar dat doe ik ook hoor! Elke les weer hahah. Het is ook niet dat ik het echt niet kan. Het is vooral mijn angst. Hij ziet dat wel bij heel veel leerlingen zegt hij, het lijkt dus dat ik niet de enige ben.