Dochter middenoorontsteking, slaapt de hele dag. Laten slapen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mol81, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Sinds woensdag heeft onze dochter vanuit het niets hele hoge koorts. Gisteren naar de huisarts gegaan maar geen bijzonderheden. Lichamelijk onderzoek was goed. Vanmorgen werd ze gierend wakker van de hoofdpijn en koorts. Vanmiddag naar de HAP geweest en nu blijkt ze middenoorontsteking te hebben. We hebben een kuur gekregen. Sinds we terug zijn, 14.30 uur, slaapt ze alleen maar. Af en toe is ze even wakker en alert maar valt dan weer in slaap. Moet ik haar laten slapen? En slaapt ze dan vannacht nog? Iemand tips?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als ze nog gewoon goed wakker te maken is en ook alert is, zou ik haar toch maar even laten slapen :) weet van vroeger dat het vaak wel hielp om veel te slapen. beterschap voor je kleine meid

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Als mijn zoontje oorontsteking heeft slaapt hij ook veel, kan hij bijna niet wakker blijven en als hij even wakker is, zakte hij altijd meteen weer weg.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heeft ze pijnstilling gehad? Dan valt mijn dochter ook als een blok in slaap en zo trekt ze bij.

Maar ik ben altijd wel van mening dat wanneer je het niet vertrouwt je gewoon weer contact moet zoeken met een arts. liever een keer teveel dan een keer te weinig denk ik altijd maar;)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou haar af en toe wel even wakker maken, even een paar slokjes drinken proberen. Want drinken is toch wel belangrijk..
    Dan kun je gelijk kijken of ze een beetje helder blijft.

Maar dat veel slapen is wel herkenbaar, ook met mijn jochie. Ik maakte hem dan elke 2 uur even wakker als hij zelf niet kwam..

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Dank dames! Ze heeft vier uur achter elkaar geslapen en werd toen helder wakker. Het deed haar goed. Nu maar hopen dat ze vannacht ook goed slaapt...

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier bekend met veel oorontstekingen en ik liet mn zoontje ook altijd slapen. Als ze op haar normale bedtijd nog niet moe is zou ik haar gewoon nog lekker beneden houden en pas naar bed brengen als ze zichtbaar moe begint te worden. Ik zou nog wel een zetpilletje geven. Meestal werkt de AB na twee dagen.

Ik heb overigens wel de ervaring dat het 'normale ritme' zo weer teruggevonden was.

Sterkte en beterschap met je meisje!

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik herken het wel van mezelf. Als ik ziek ben slaap ik vaak overdag en dan 's avonds ook nog gewoon. De volgende dag ben ik meestal beter. Vaak gaat het gepaard met veel trek in iets bv veel melk drinken, veel zout eten etc.

Deel Deze Pagina