mijn zoontje is nu 7 weken, en als hij huilt, heeft hij geen traantjes. Hoelang duurde het bij jullie voordat er traantjes kwamen?
Anouschka huilt bijna nooit, maar als ze huilt heeft ze nog geen traantjes en ze is 2 keer zo oud als jou kindje. Dit is echt voor elk kindje anders. Heeeeeel soms heeft ze een traantje tijdens het drinken.....
met 5 wk had eefje haar eerste traantje.. heb ze nog niet zoveel gezien, alleen als ze echt te lang moet wachten op haar fles en pissig wordt x
Zo, wat een verschillen.... grappig. Hier dikke tranen direct na de geboorte. Soms als ze huilt en ik ga naar boven, zijjn haar wangetjes nat en zit het in haar oren.
ja inderdaad wat een verschillen! Leuk! nouja.. ik kijk er niet meer vreemd op dat finn ze nog niet heeft.. hij heeft af en toe wel wat waterige oogjes tijdens het drinken, maar echt traantjes.. ho maar!
Ik heb er eigenlijk niet een op gelet, maar opeens had ze tranen. En af en toe nog steeds niet hoor. Dan zeggen wij altijd "ben je weer aan het nephuilen hihihi" en als ze dan wel met tranen huilt dan is het "ah, je hebt echte tranen". Altijd zo lief
bij jamie viel het me pas om na een maand of 5 denk ik. ik gaf hem nooit de kans om echt met tranen te huilen. dat doe hij nu ook niet, alleen als hij echt pijn heeft ofzo