Ons dochtertje is nu 7 weken en ze slaapt sinds 3 weken in de puckababy. Nu heb ik die net gewassen en ligt te drogen op de kachel. Maar nou kan ons meisje niet in slaap vallen omdat ze zich zelf steeds wakker slaat met haar handjes. Een 2de puckababy wil ik niet aanschaffen want ze zijn niet goedkoop en ze kan er nog maar een maand in. Iemand tips zodat ze toch lekker kan slapen??
Ze is zo wild dat ze die daar ook wel uitkrijgt, hebben we ook al geprobeert. Nu slaapt ze eindelijk, maar het heeft dik een half uur geduurd, met flink krijsen erbij.
Toen ik dat probleem had heb ik er eentje bij gekocht in een maat groter... Levi is daar pas sinds een week of twee uit, toen was hij bijna 7 mnd! En hij is best groot voor zijn leeftijd... Daar moet je dus wel even mee kunnen doen.
Via marktplaats een 2de aanschaffen? Dit heb ik wel gedaan. 2 nieuwe vond ik ook te gek worden, maar ze spuugden veel, en zonder puck sliep ze niet.
Ik heb een roze Puckababy liggen, als je wilt kun je die overnemen voor de helft van de nieuwprijs. Ik vond het een rotding. Wil een eventueel tweede kindje nooit in zo'n Puckababy laten slapen.
Maar een slaapzakje geeft wel een soort geborgen gevoel. Wij hebben dit ook gedaan toen ze de puckababy moest afwennen en dit ging heel goed!
Puckababy's kunnen best in de droger, dan kun je ze sneller weer gebruiken en zou er toch nog eentje bijkopen. Twee heb je er toch altijd wel nodig.
Wij hebben geen droger. Ik ben maar gaan wandelen, en ze heeft heerlijk geslapen, is ook nog goed om mijn kilo's te verliezen.