Ik wil graag overstappen naar een andere provider omdat het goedkoper kan dan die ik nu heb. Ik wil alleen internet en normale tv. Bij telfort of tele2 is dit het goedkoopste. Maar werkt het een beetje met deze providers. Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben internet en interactieve tv van tele2, ook heb ik mijn abonnement bij hen lopen. Zitten er drie jaar bij hen en bevalt prima. Nog nooit storingen o.i.d gehad. Soms weinig bereik met mijn abo, maar dat kwam ook wel eens voor bij vodafone. Telfort hebben we ook gehad, maar daar hadden we ellende mee. Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen met welke provider dan ook.
Hahahaha hier alleen maar ellende met Tele2. Hing soms 3x n per week aan de lijn met de helpdesk omdat t kassie van de tv error aangaf.
Wij hebben internet van Telfort, werkt altijd prima! Zolang je maar niks met de klantenservice hoeft te regelen, want dan gaat het fout (een verhuizing doorgeven en vervolgens een compleet ander abonnement ineens hebben en het oplossen ho maar...heeft heel wat telefoontjes gekost ). Tele2 verder geen ervaring mee.
Mn moeder en mn zus hebben tele2 gehad. Alleen maar ellende. Rekeningen die niet klopten, storingen enz. En, de problemen liggen natuurlijk altijd bij jezelf. Ik ben van ziggo over gestapt naar telfort. Foutje... Wat een ellende. Storingen, klantenservice bagger. Boven kon ik geen tv kijken omdat daar alleen de analoge kabel lag. Telfort werkt met digitale ontvangers die via een kabel aan de modem beneden moest. Tja, ik ga niet met een kabel door mn huis zitten. Draadloze ontvangers werkten hier niet. 1 en al ellende dus. Weer terug naar ziggo en geen problemen meer.
Geen Tele2 nemen, vaak geen beeld en de klantenservice is ook waardeloos (in mijn ervaring tenminste), Ik zou echt voor Telfort gaan, vriendin heeft deze nu 3 jaar en is heel tevreden, hierover!
Ik heb beide.. Telfort op mobiel geen problemen .. Na KPN glasvezel over gestapt op upc wat een ellende met die 2 en nu Tele2 een half jaartje (ben weer terug bij hun ) en geen problemen ermee .. Gaat super
Wij hebben tele2 en ben er niet helemaal tevreden over. We hebben best vaak storing/error en dan moeten we de stekkers eruit halen dan doet ie het weer. Dat is echt irritant. We gaan het abbonnement ook niet verlengen.
Wij tele 2 al jaren voor tv internet bellen. Nooit problemen. Ook nu niet nu we net overgegaan zijn op interactief. Telfort hebben we beiden voor mobiel abo. Ook geen problemen.
Hier Telfort, in september gaan we naar Tele2, heb via een vergelijkssite al een heel goed aanbod gezien, dus dat loont zeker om het via een vergelijkingswebsite te doen