Hallo dames, sinds eergisteren voel ik aan de linkerkant van mijn buik een soort gekietel, heel af en toe en heel lichtjes alsof je met een veer over je buik aait. Is dit nou de baby (of baby's in mijn geval)? Of kan het wat anders zijn? x
Ik had dat ook. Bij mij zei de Vk dat het de baby was. Vond het zelf wel he vroeg maar als je een heel bewegelijk kindje hebt kan het wel hoor.
Persoonlijk geloof ik er niet in dat je op dit termijn al je baby kunt voelen... Maar er zijn heel veel zwangere die bij hoog en laag beweren dat zij dit wel zo voelen... Maar ik ben niet meer zwanger, en voel soms ook wel eens alsof ik iets voel schoppen hoor! haha en er zit toch echt geen baby in mijn buik! Als je straks wat verder bent dan weet je echt wel wanneer de baby schopt...
Begrijp ik het goed voel je iets aan de buitenkant? Want de baby's zitten heel diep en dat voel je voorlopig nog niet aan de buitenkant of daar in de buurt denk ik. Jouw omschrijving herken ik sowieso niet, bij mij waren het echt plopjes. Maar wat jij omschrijft heb ik wel vaker gelezen dus wie weet.
Ja daar twijfel ik dus over, of het niet gewoon m'n buik is die oprekt. Misschien nog even een paar weken wachten dan totdat het gevoel duidelijker wordt