Wanneer hebben jullie het de omgeving verteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NowComplete, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste na 12 weken, bij de tweede na 10 weken en bij deze zwangerschap met 6 weken.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    De eerste met 9 weken en deze aanstaande zondag, omdat het gewoon zo uitkomt. Heb familie ver weg dus ga niet ff gauw langs voor een bakkie.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Onze ouders en zussen zodra we het zelf wisten, met 7 weken (wisten we zelf op dat moment ook niet hoor, hoe ver we waren).
    Ieder aan een goede vriend(in) en met 10 weken, na de eerste goede echo, zijn we bij alle familie langs gegaan om het te vertellen. Onze familie woont ook niet om de hoek, maar we reden er graag een 'blokje' voor om!
    De rest van de wereld mocht het met 12 weken weten, toen hebben we het allebei op Facebook gezet na wederom een goede echo (combinatietest).

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Bij de 1e meteen volgens mij (was ongepland).
    Bij de 2e meteen tegen ouders en broers/zussen. Buitenwereld met 10 wkn.
    Nu tegen ouders en broers/zussen met 6 weken en buitenwereld met 10 wkn.

5. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Aan een paar mensen die dichtbij staan meteen, aan de rest na de goede combinatietest.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

We hebben het na de 8 weken echo verteld aan mijn schoonouders en mijn schoonbroer- en schoonzus.

Na de 10 weken echo hebben we het de rest van de schoonfamilie verteld.

Na de termijnecho met precies 12 weken hebben we het op FB gedeeld en ben ik het mijn oma van 91 jaar gaan vertellen :D

Iedereen die ik wil dat het weet, weet het nu dan dus ook.

7. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wij hadden de eerste echo met 6 weken toen hebben we het aan mijn ouders en schoonouders en broer verteld. Met 9 weken de 2de echo en het toen aan mijn opa en oma verteld en mijn kleine zusjes van 6&10 en mijn baas gebeld. En een week later op facebook gezet. Kon mijn mond toch niet meer houde :)

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Telkens rond de 9/10 weken...na de eerste echo. En op een leuke gelegenheid (de ouders dan).

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    De eerste met 10 weken aan de schoonouders en met 12 weken aan mijn moeder en daarna de rest. Had het wel al aan mijn naaste collega en een goede vriendin verteld vanaf 5 weken. Op het werk verteld op 10 weken.

Deze zwangerschap op 5 weken aan de grootouders verteld en vanaf dan elke keer dat ik iemand zag van de vrienden gewoon verteld. Op het werk ook op 6-7 weken gezegd.

Deel Deze Pagina