Spuugt jullie baby ook nog weleens melk uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden...
    Die kleine van mij als ze lekker gedronken heeft dan komt er toch nog weleens wat terug. Ene keer iets meer dan de andere keer...

Vanochtend was het zelfs zo erg dat echt volgens mij alles er uit kwam zetten. Ze moest hoesten of verslikte zichzelf....het leek the exorcist wel mmmm beetje extreem voorbeeld.... :)

Nu vraag ik me wel af dat "mondje terug geven" hebben jullie dat nu ook nog met die kleine...?
    Soms maakt het me wel een beetje onzeker...verder is ze vrolijk en komt goed aan eigenlijk niets aan de hand...

ik hoor het graag...

Doeg doeg

2. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Wij hebben een lama thuis :baby: .
    Soms moet ik haar echt verkleden omdat zelfs haar rompertje doorweekt is. Het wordt nu wel langzamerhand wat beter. Ik heb het wel eens op het consultatiebureau gevraagd. Het is geen probleem zolang ze niet misselijk lijkt te zijn of ze zich beroerd lijkt te voelen en aan de natte luiers kun je zien of ze nog genoeg binnen krijgt. Het maagklepje is gewoon nog niet zo goed op deze leeftijd.

3. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    PFpfpfp ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben gigi
    ik lees er verder niets over...
    vanochtend ook consultatiebureau gebeld, ik had een man aan de lijn.
    Raar he dan heb je toch een ander gevoel erover...

Mmm in ieder geval bedankt voor je reactie...ben benieuwd of er nog meer komen :)

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hier ook nog steeds hoor...wordt nu met de vaste voeding ietsje beter....we hebben nu wel ineens allerlei kleuren spuug :)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook nog steeds hoor, de ene dag meer als de andere

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ons meisje spuugde heel veel en vaak, ik was de hele dag aan het verschonen, want binnen no-time waren haar kleertjes weer doorweekt. Het is mijn eerste kindje en ik wist niet wat 'normaal' was, dacht dat alle baby's zo spuugden, maar ze bleek ook niet veel meer aan te komen en het was reflux. Sinds ik Nutriton door haar voeding doet, gaat het prima.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier ook een spuger, maar ik moet wel zeggen dat het nu sinds kort sterk verminderd is en het meer een mondje terug geven te noemen is. Maar hier werd er eerst heel veel gespuugd, maar ook veel gedronken. Het was een luxe probleem. Hij groeit goed en is tevreden.
    Veel gewassen en verschoond ;)

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dagelijks! Ik moet hem na elke voeding zelfs vooral niet te snel neer leggen want dan ben ik verzekerd van extra was die dag. En inderdaad, met vaste voeding nu variëren de kleuren van oranje tot grasgroen.... Ik ben grootverbruiker van slabbers en heb er elke dag zowat 6 in de was zitten.

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Die van mij echt heel veel. En het is net of hij het zo uitzoekt. Hij doet het vooral als ik geen doekje bij de hand heb...

10. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    De ene keer een mondje, de andere keer een hele golf. Ik maakte me daar ook wel eens zorgen over, maar van verschillende kanten wordt me verteld dat het heel normaal is.

Wat ik altijd veel vreemder vind, is als er van die slijmerige melk terug komt. Ook ontstaat er vaak wat slijm na het drinken van een flesje. Ik vraag me af wat dat is......

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook heeeel veel gespuugd. Sinds twee maanden gebruik ik jbpm en is het echt stukken beter en vaak ook helemaal niets! Maar eerst gingen er dus wel 2 spuugdoekjes per voeding doorheen.... Hele golven kwamen er uit!
    Nog steeds is het zo dat we echt moeten uitkienen wanneer hij op zijn buik kan of kan oefenen met zitten, omdat als dat te kort op een voeding is (dus niet binnen het uur) er te veel druk op zn buikje komt en hij alsnog gaat spugen....

Dus over een mondje terug zou ik me niet zo druk maken...

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook soms nog een beetje spugen ... vanochtend nog, precies op mn schone truitje (en netjes niet op dr eigen kleren :))

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn dochter spuugt ook heel veel! Ook de fruithap en groentehap komt er gewoon weer uit.
    Ik dik alles in met nutriton en dan gaat het vrij goed. Alleen bij op de buik spelen spuugt ze dan nog.

14. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    HIer ook nog steeds.

De ene dag wel, de ander niet, dan wat meer en dan weer minder.
    Ik moet hem ook steeds omkleden :p

15. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Mijn kleine geeft ook regelmatig melk terug. De ene dag meer dan de andere. Het is niet veel hoor, dat gelukkig niet en hij schijnt er geen last van te hebben. Liam is een vrolijk jongetje en groeit enorm goed. Wel hoor ik dat 's nachts Liam veel aan het slikken is en zich ook wel eens verslikt. Ik schrik me dan een ongelukkig, omdat ik iedere keer bang ben dat ie er in blijft of zo. k heb zijn bedje al wat schuin gezet, maar om nu te zeggen dat dat verbetering geeft... Verslikken jullie kleintjes zich ook zo 's nachts? Overdag verslikt hij zich verder niet.

16. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    oh hou op schei uit, die van mij spuugt nog steeds ontzettend veel, inderdaad net een lama haha, ze lijkt er zelf geen last van te hebben en groeit goed dus ik maak me geen zorgen, alleen die was he.....en ik krijg de vlekken er echt niet meer uit sinds ze groenten en fruit eet...

17. AdL15Start

AdL15Start Niet meer actief

Hoi,

Helaas hetzelfde bij ons thuis. Soms word ik er gek van! Maarja, voor Estelle is het misschien vervelender dan voor ons, soms kijkt ze echt heel vies als er weer wat bovenkomt. Het is erger geweest, nu met vaste voeding gaat het iets beter.
    De reactie van bv mijn ouders vind ik ook heel vervelend. Er wordt een soort nationale ramp van gemaakt:"Ohohohohoh, he jeetje, doekje doekje snel snel!" Dat terwijl ik er al op reken dat er wat terugkomt en steeds doekjes in de aanslag heb.

Ik heb het gevoel dat ze meer spuugt als ze moe is. Komt jullie dat bekend voor?

Groetjes,
    Daphne

18. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    gooi je dat ook gewoon door de fruit/groente hap? Wist niet dat dat kon? En als je bijv diksap oid geeft?
    Hier komt er soms wat terug van de fruit/groentehap, maar niet veel. Naar mijn idee alleen als hij vol zit en genoeg heeft gehad... (wat niet zo was met de melk; ook na een beetje meld spuugde hij al)

19. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Verslikken doet Kyano soms wel, maar dat komt niet door de melk of zo, hij probeert zijn eigen speeksel door te slikken :p

20. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Doet hij dat alleen 's nachts of ook wel overdag? Schrik je je dan niet te pletter? Ik schrik me steeds een ongeluk en houd mezelf wakker doordat ik op hem lig te letten. Hij verslikt zich 1 a 2 keer per nacht. Liam heeft overigens ook wel veel speeksel waar hij overdag belletjes mee blaast, dus waarschijnlijk is dat hetgene waar hij zich dan in verslikt. Ik hoor hem regelmatig druk slikken 's nachts en bellen-blaas geluiden maken. Ik wou alleen dat ik me daar niet zo druk om maakte, dan zou ik een stuk beter slapen... (ik ben al blij als ik 3 uur slaap red)

Deel Deze Pagina