Hoe leer je een slaapzak af?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij hebben hem met de hitte gewoon uitgelaten en er eigenlijk geen problemen mee gehad. Ze slaapt nu nog in pyama zonder laken en deken, omdat ze altijd alle hoeken van het bed ziet 's nachts. :D

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja wanneer gaan ze eens stil liggen in bed?

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    eh nou, als lars op zijn moeder lijkt .... NOOIT :-D

mijn man zou ook graag in een slaapzak liggen, die kan ik niet van hem afpikken :)

4. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    :D :D :D Ik heb echt geen idee! Eerst lag er nog keurig een lakentje op het bed, maar nu nier meer. Ik kan haar 100 x weer terug onder het laken doen en wanneer ik weer komt ligt de dame weer op het laken. Dus gewoon weggehaald. En zo lang het warm is laat ik de slaapzak ook uit. Lekker pyamatje aan ...

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hier ziet ze ook alle hoeken van het bed hoor.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier worden lakens afgetrapt helaas. Maar hoe maak jij een holletje dan?

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Bij mijn oudste heb ik het moeten afleren toen zij naar het grote bed ging vond het een eng idee dat ze in de zak naar de trap zou lopen. Ben begonnen met de middagslaapjes zonder, en daarna ook de nachten. Ging goed zo zo geleidelijk aan, ze was al wel 3 jaar, dus kon wel veel uitleggen!

Tessa zei toen ze ongeveer een jaar was dat ze de slaapzak niet meer aan wilde, heeft hem van het een op andere moment nooit meer aangedaan, zo zie je maar ieder kind is weer anders!

Je hebt slaapzakken van 110cm, dus je kunt ze heel lang in de slaapzak hebben als je dat wilt. Kim was een heel onzeker meisje en vond de slaapzak heerlijk en veilig!

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    het holletje :

heb ik van de kraamhulp geleerd.. eerst de hydrofile luier, daarover de flanelle luier. dan ff opslaan.en daarover het lakentje.
    en als ik Bram dan in bed leg doe ik dat "holletje" om Bram heen ( hoe moet ik dan uit leggen ) goed strak om zijn lijfje ( niet te strak natuurlijk)

snap je het ?

Deel Deze Pagina