Beste kaphoofd?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Sylver, 6 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Mijn oudste wil graag een kaphoofd voor sinterklaas om haarcreaties mee te oefenen.

Jaren geleden hebben we er wel eens 2 gehad en dat was drama met haren die niet meer uit de klit konden en een hoofd dat kaal werd.

Ik ben nu dus op onderzoek uitgegaan wat een goede kaphoofd is.
    Ze heeft haar zinnen gezet op de Baby Born Sister kaphoofd, omdat die veel leuke extra's heeft.
    Nu vind ik dat niet zo'n goede reden, want er zijn nog veel meer kaphoofden met leuke extra's. En ik ben een beetje bang datik vooral veel geld betaal voor een merk, terwijl er betere kaphoofden zijn.

Ik heb ook gekeken naar zo'n meer professionele kaphoofd met echt haar voor kappers, maar dat vindt ze niks. Een beetje eng zelfs, ze houdt toch meer van het popperige/prinsesserige.

Nu lopen de recensies overal enorm uiteen.
    Waar de 1 5 sterren geeft voor goed doorkambaar en geen kale plekken, zegt de ander juist weer precies het tegenovergestelde.
    Dat probleem heb ik met alle kaphoofden van allerlei merken, op verschillende sites.

Dus ik dacht, ik probeer het eens hier.

Hebben jullie ervaring met een kaphoofd waar jullie erg tevreden over zijn?
    Liefst met linkje met welke het precies is, want ik kwam ook al 3 verschillende versies van de Princess Coralie tegen..

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Wij hebben de Baby Born Sister kaphoofd dus aan mij heb je niet zoveel??
    Ik ben er wel zeer tevreden over.
    Geen plukken haar hier door de kamer na borstelen..
    Make up is er makkelijk af te wassen

Sylver vindt dit leuk.
  3. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Daar heb ik zeker wel wat aan, hoor :)

Ik wil best de Baby Born kaphoofd kopen als die goed is. De reviews lopen alleen zo uiteen.

Is het haar makkelijk te kammen? En kijk je niet op de hoofdhuid door kale plekken?

4. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Heb toch de Baby Born Sister kaphoofd besteld.
    Krijgt ze iig degene die ze wil en ik kom er toch niet uit met de reviews.

sabagirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina