Qua filmpjes heb ik dat ook met haren vlechten. Ies wil graag dat ik dat leer om bij haar te doen maar dat gaat ook zo snel!
Lippenstift is ook iets waar je je fijn moet bij voelen, maar je kunt dus ook een hoop met oogschaduw en mascara!
Ja en dan probeer je t zo goed mogelijk na te doen, blijft je kind zo ontzettend zalig stil zitten...(not) Ik zocht gewoon op pinterest of youtube, had vroeger een aangenomen grote zus (vriendin van mn broer) die er handig mee was. Maar eerlijk is eerlijk, sinds dat ik t bestaan van primers leerde geloof ik dat ik meer baat heb bij Bob Ross.
Oh ja dat lukt inderdaad ook niet. Hebben dat ook eens geprobeerd voor feestkapsels. Elke 2 seconden op pauze drukken en het resultaat was echt om te huilen haha. Aan mij is echt geen grote stylist of makeup artiest verloren gegaan
Ik doe foundation, oogschaduw, potloodje, lippenstift en mascara op. En mijn wenkbrauwen werk ik wat bij. Ik heb youtube gekeken, en gewoon veel geoefend. Ik vind het ook leuk om te doen. Maar als ik anders doe dan anders qua kleuren dan voel ik me net een clown.
Haha, haren vlechten kan ik ook niet. Nou ja ik weet wel hoe het moet, maar het ziet er dan uit alsof ze net opgestaan is. Niet aan mij besteed allemaal. Zal wel nooit gebeuren ook.