Wat heeft dat nou te betekenen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Amy slaapt de laatste dagen gelukkig weer door, komt dan wel on 6 uur ff omdat ze dorst/honger heeft en slaapt dan nog even tot 8.30 uur.
    Maar vanochtend kwam ze al om 5.30 en ik liet ze wel ff huilen maar ze stoppte niet. Dus toch ff naar haar toe. Maar toen ik haar oppakte begon ze te huilen, krijsen, helemaal over de toeren. Het duurde dan ook ff tot ze weer rustig was.
    Nog ff luier verschoond, flesje gedroken en verder geslapen.
    Maar nu weet ik mij echt geen raad, wat had dit te betekenen en hoezo gaat ze helemaal over haar toeren?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk dat r hartje dan nog sliep, klinkt n beetje gek.. maar waarschijnlijk was ze vanzelf wel gestopt met huilen.

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Volgens mij begint nu de periode dat ze beginnen te dromen, ik heb dit ook een paar keer met Jelina gehad.

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zou goed door een droom kunnen idd.
    Lieve word ook wel eens huilend wakker
    En het komt regelmatig voor dat als ik naar dr toe ga ze huilt in dr slaap of echt wat bang is en dan neem ik dr even mee naar beneden voor een beetje drinken.
    Is ook alleen in de avond/nacht maar nooit tijdens haar middag dutje ofzo.
    Denk dat het idd kan komen door dromen

5. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Ik denk inderdaad ook dat d'r hartje al/nog sliep. Ik heb het hier ook wel eens dat Julia ligt te huilen en dan denk ik na een tijdje; laat ik haar maar gaan troosten. Maar het gebeurd heel vaak dat ze daarna nog harder huilt dan daarvoor, omdat ze eigenlijk al bijna zelf in slaap was en ik haar dan eigenlijk kom storen. Tegenwoordig laat ik haar daarom zelf haar gang gaan en als het langer dan een half uur duurt of ze erg overstuur is, dan ga ik me er mee bemoeien.

Deel Deze Pagina