Die van Avent! Ik heb van alles geprobeerd en die van Avent lekken echt niet. Je kan ze per twee kopen voor ongeveer 15 euro.
Nou dan wil ik wel eens weten hoe je dat voor elkaar krijgt want die advent lekt bij ons dus wel (door het luchtgaatje ) Ik heb nu tuitbekers van de kruidvat (bambino) en die lekken hier dus weer niet en ze kosten maar 1,80 dus das ook mooi meegenomen. Groetjes anita
sorry mijn ervaring is dat ze allemaal lekken..Avent, Nubby en de goedkope van het kruidvat... oke die van het kruidvat houd nog het meeste binnen maar daar drinkt teun heel moeilijk uit omdat het ventiel heel zwaar gaat...zelf uitgeprobeerd...en die van nubby heeft een zachte tuit en ja dan is het indrukken en op zijn kop houden en het loopt wel.... dus wie de oplossing heeft mag het zeggen.....hou me aanbevolen
ik weet de merken niet meer..maar heb hier ook een aantal zogenaamde anti lek bekers in huis gehad..maar ze lekte allemaal
Ik heb nu de Nuby rietjesbker en die bevalt het beste tot nu toe, maar helemaal anti lek is ook deze niet......
MIjn schoonmoeder zei tegen mij dat ik maar die van de HEM@ moest gaan gebruiken. Die zijn het beste...
Avent grrrrr ik heb heel wat bekers gekocht. Uit eindelijk van any wayup cup, is het zelfde systeem als van de hema. Zit niet zo'n ventieltje in. Dus hoef je dat ook niet extra schoon te maken. Echt super en 100% lek vrij. Heerlijk
Ook hier een lekkende Avent hihi, maarja welke niet lekt....volgens mij moet die nog ontworpen worden! die van Friso heb ik eerder gehoord dat die echt antilek schijnt te zijn, zelf geen ervaring mee...
alles lekt, van het kruidvat niet, maar komt bijna niks door. Heb nu huismerk Prenatal ( 1,99 oid) en lekt ook niet.
hoi heb altijd nuby gehad met die rietjes nu de sport sipper maar ze gaan allemaal lekker, de rietjes gaan gewoon stuk, ventieltje wat dan ook die van avent heb ik ook ,sportmodel, maar daar drinkt luca neit uit denk die van tupperware gewoon op website? groetjes
Mepal. Gekocht bij prenatal. Zijn geloof ik E5,99 en deze week E3,99. Je hebt ze in verschillende kleurtjes en ook met nijntje erop.
Volgends mij lekkern alle bekers. Ik gebruik gewoon de avent. Lekt bijna niet. Als je kindje aan de tuit gebalzen heeft gaat hij lekker uit het gaatje bovenop. Ach ze mag er toch niet mee spelen. Als ze gaat schudden pak ik hem af.