Hoi dames ik wil met ovulatietesten gaan beginnen maar welke zijn nu t beste ik wel elke dag gaan testen zodat ik weet welke dag ik me ei heb kom er nu niet altijd uit namelijk!?
ik heb het de vorige ronde gedaan met de nomale ovu testen van sensitest. ik ben ook wel benieuwd naar de meningen, ik lees even mee
Ik heb eerst die van de babyboomshop/123 gehad, daar teste ik contstant positief mee. Nu die van zwanger en kids, en die bevallen me veel beter!
Ik gebruikte ook matcare, daar was ik zeer tevreden over. Op een gegeven moment overgestapt op zwanger en kids, omdat die een stuk goedkoper waren. Daar moest ik wel even aan wennen, omdat het net iets anders aangaf dan matcare, maar na een tijdje was ik er net zo tevreden over. Allebei dipsticks trouwens.
Ik heb 1x clearblue digital gehad met smileys.. Deze is erg frustrerend. Ik ben nu begonnen met Kruidvat ovulatie sticks. Direct na mijn ONG slaat deze uit op positief. weet niet of ik deze nu wel of niet moet vertrouwen.
zwanger en kids dus ook maar een bestellen en hopelijk werkt het @moonymuppet geloof t best ja maar kan ik alle paginas wel afstruimen nu heb ik lekker snel antwoord!.