Wanneer is het vroegst dat jullie in ooit je cyclus een zwangerschapstest hebben gedaan, vooral omdat je je nieuwschierigheid niet kon bedwingen? Vul in en licht evt toe Groetjes!
hier eentje met veel geduld, heb altijd een pas een test gedaan, als ik echt overtijd was. Deze zwangerschap 6 dagen gewacht.
7 dagen voor nod haha. Toen gingen we voor de eerste en ik was gewoon erg benieuwd hoe het voelt om zo'n test te doen haaaha
hier op de testdatum positief getest waarop t mocht van t ziekenhuis, na iui. en de 2e keer was ik direct na de miskraam zwanger.. dus geen idee wanneer mijn nod toen was.. nu 2 dagen voor nod (11dpo) negatieve test..
Op 11 dpo had ik een duidelijke posi test (testjezelf.nu), terwijl de andere test (z&k) nog heel erg vaag was.
Hier 3 dagen voor NOD, maar dat was omdat we toen 's avonds aan het sterfbed van mijn overgrootoma stonden en ik haar erg graag had willen vertellen dat ik zwanger was. Helaas negatief en een maand later wel zwanger. Normaal gesproken echt pas op NOD, toch het betrouwbaarste
hier een keer 7 dagen voor nod. was ook meer omdat mijn cyclus raar liep. Maar ook uit nieuwsgierigheid haha! erg he!
ik heb wel eens op 7dpo getest, negatief natuurlijk. Eerste positieve test was op 10 dpo... (maar op 8 en 9dpo had ik niet getest...)
op 9 dpo teste ik positief. 11 dg na eispong i snormaal mijn menstruatie volgens de termijn echo van mijn zoontje had ik al op 7pdo getest maar ga gewoon ook uit van 9 pdo
Dankje, inmiddels zag ik de vraag gister in een ander topic voorbij komen dus wist het nu. Kon er gewoon niet opkomen Toch veel meiden die al voor hun NOD hebben getest zie ik. Verleiding is groot he Ik zit nu 5 dagen voor NOD en nog niet getest, wacht het ook nog maar ff af, is mss helemaal niet meer nodig
Gefeliciteerd........ ik zie dat je zwanger bent Wanneer heb je nu getest? Ik teste in augustus.. 9 dagen voor nod licht positief met de senitest-cassette
Van dat NOD en DPO snap ik niet zoveel, temeer omdat ik zo'n vreemde cyclus had. Achteraf blijkt, na de meting bij de VK, dat ik met 2 weken en 5 dagen positief heb getest... maar wanneer mijn ovulatie is geweest weet ik niet en wanneer ik ongesteld had moeten worden weet ik ook niet
een week voor NOD, had gewoon idee dat het raak was want voelde me anders.. test was heel vaag positief en werd vanaf toen steeds duidelijker
6 dagen voor NOD en positief! Grappig detail is dat ik later ook 6 dagen in mijn zwangerschapsduur vooruit ben gezet door de vk nav de 13 weken echo ( terwijl ik echt bijna op het uur regelmatig menstrueer)