Babybudget

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leentje, 27 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leentje

    leentje Lid

    14 nov 2005
    41
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi allemaal,

    Kunnen jullie mij vertellen waar ik rekening mee moet houden als we een babyuitzet gaan kopen :(: Ik bedoel wat betreft de kosten. Geen idee wat het namelijk gemiddeld gaat kosten ....

    Alvast bedankt,

    Leentje
     
  2. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi

    Ik denk dat je het zelf zo duur kan maken als je zelf wilt.
    Je kan ook het een en ander tweede hands aanschaffen bv. Ledikantje box kinderwagen.

    Matrasje zou ik persoonlijk wel nieuw kopen.
    En dan de moltonnetjes en de ander kleine spulletjes .. die koop ik wel nieuw, maar dat is omdat ik dat persoonlijk beter vind ...

    Je moet gewoon naar jouw budget kijken. Jij weet wat je kan uitgeven voor de babykamer en uitzet.
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

    ik had het ook al in een andere topic gezet, maar ik heb helemaal niet zo'n dure uitzet. Ik heb mijn eigen ledikantje, kommode en kast nog dus die ga ik gebruiken. Ik moet natuurlijk nog wel een nieuw matrasje kopen. Ik heb al een nieuw dekentje gekocht (hema) en hoesjes. En alles voor het bedje koop ik ook nieuw. Hema is daar niet zo duur mee. Ik Heb wel een 2e hands hemeltje gekocht maar die kan je natuurlijk wassen. En een bijpassende lampekap, en bad spulletjes. Het badje zelf wil ik ook nieuw hebben. De kleertjes koop ik voor het grootste gedeelte ook nieuw, maar ik krijg hier en daar ook wel wat.
    Dus al met al ik denk dat ik tot nu toe nog geen 500 euro heb uitgegeven. En ik heb nu bijna alles al compleet. Ik vergeet trouwens de kinderwagen, die heb ik niet mee gerekend. Die heb ik nieuw gekocht bij Halvords dus ook niet zo duur. En de box, maxicosie en wipper heb ik ook 2e hands gekocht. maar dat zat ook al in het budget.
    Succes.
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wat de andere dames ook al zeggen, je kan het zo duur maken als je zelf wilt..
    Op Marktplaats kan je allerlei goede 2ehands spulletjes vinden, en misschien hebben vrienden of familie ook nog wel goede en leuke dingetjes op zolder liggen.
    Lekker naar je eigen budget kijken en daar de dingen van kopen en doen die je kan betalen., een 2ehands kamer kan immers net zo mooi zijn, als alles nieuw gekocht ;)
    Liefs Sarina.
     
  5. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    en misschien heeft je familie nog wat dingentjes.. Bv ons hummeltje komt in de wieg waar mijn vriend ook in heeft gelegen.. En je moest es weten waar die ouders allemaal mee aan kwamen zetten hahahah.. Uiteindelijk hebben wij weinig zelf hoeven kopen hahahahah
     

Deel Deze Pagina