Hoe leg je partner uit wat zwanger zijn is?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cerberus, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    En ze dan een voetbal door hun mond naar buiten laten werken? :p

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    of een galiameloen uitpoepen

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry maar ben ik dan gek dat ik zeg dat je dit zelf toelaat?
    Echt niet dat ik de hele middag met mijn zwanger buik gastvrouw ga lopen spelen terwijl hij half op de bank gaat zitten pitten hoor... ik had wel een of andere opmerking gemaakt om te zorgen dat ie me kwam helpen/het van me overnam.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.792
    113
    Die van mij is juist overbezorgd! Komt thuis met kilo's fruit. Belt me op mn werk om te vragen of ik wel goed heb geluncht en mijn vitamientjes wel heb ingenomen. Neemt me niet meer mee uit hardlopen (12 weken, nog nauwelijks buik). Vraagt na elke keer vrijen of het echt geen kwaad kan, en durft al helemaal niet meer op me te liggen. Vraagt bij alles wat ik eet "mag je dat wel hebben?". Ik mag niet tillen (zelfs de wasmand niet) en geen laptop meer op mn buik zetten als ik op de bank lig. Ik kan duizend keer zeggen dat ik geen FZ meer hoef te slikken en het allemaal echt geen kwaad kan, maar het helpt niet!

Maar ook wel superlief: als ik s ochtends de deur uit ga, krijgen zowel ik als mn buik een kusje!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    En zelfs dan zijn er nog mannen die het niet vatten en vinden dat die misselijkheid na zo veel weken maar eens over moet zijn of dat het allemaal wel meevalt... raar he?

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Nou, ik ben nog nooit zo ziek geweest als toen ik zwanger was hoor! Geef mij maar een flinke griep ;)

Had de mijne overigens wel heel veel begrip voor hoor, dus ik mag niet klagen...

Deel Deze Pagina