Vroegah... Toen was de dinsdag lekker badder en smeerdag. Heerlijk de avond voor mezelf om mezelf te verzorgen en te verwennen. Elmar sportte vroeger op de dinsdagavond, tegenwoordig hobbiet ie met een vriend. Dat was de gewoonte al 8 jaar lang elke dinsdag avond. Toen is Giulian geboren en die slaapt naast onze badkamer. In 15 maanden tijd ben ik vanavond voor de 2e keer uitgebreid wezen badderen. Heerlijk! Giulian hoort alles en wordt overal wakker van. Maar deze keer heb ik hem weggelegd en het gehuil en gesmeek aangehoord en uiteindelijk is ie in slaap gevallen. En zo heb ik mn besluit kunnen maken: Ik pak mijn dinsdagavond weer terug!
Hey, das nog eens even genieten! Fijn dat Giulian uiteindelijk toch lekker is gaan slapen... Op naar volgende week dinsdag!
wend hij wel aan hoor minni en je ziet hij valt vanzelf in slaap ook al zat je misschien met kromme tenen in bad maar alles wend voor jou maar ook voor hem
Heerlijk, tijd voor jezelf heb je nodig, dat is één ding dat zeker is!!! Gelukkig word die van mij niet zo snel wakker, dus ik kan het toch wel doen, hihi, alleen doe het te weinig tijd voor mezelf nemen!!!
Goed zo meid Tis ook belangerijk dat je tijd voor jezelf neemt. Enne, ik weet zeker dat de kleine er snel aan zal wennen