Hoe leggen jullie je baby nu in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vind het moeilijk wat ik nu roos precies aan moet geven. Bij Daan was het niet zo koud.
    Ze ligt nu in een slaapzak en 2 dekens maar d'r kamer is altijd koud om een vage reden.
    Zou dit warm genoeg wezen met deze vroeskou?

2. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Lijkt mij voldoende, maar zou haar voor de zekerheid over een paar uur temperaturen, dan weet je zeker dat het niet te koud of te warm is.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier nu romper korte mouw, pyjam, slaapzak met mouwen. hij heeft een deken, maar daar ligt hij meestal niet onder.

groetjes, Miranda

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik doe vannacht een klein beetje verwarming aan in zijn kamertje hoor met bakje water. Het wordt -12!
    Hij ligt normaal gesproken in een romper met lange mouwen, winterslaapzak, lakentje en dekentje.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi ligt nu in zijn romper met lange mouwen, in een boxpakje, in een slaapzak met lange mouwen.
    Als de temp onder de 16 graden is in zijn kamer krijgt hij er nog een deken bij.

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Het wordt hier niet heel koud op het kamertje (17-19 graden). Hij draagt een pyjama (geen romper) en een badstoffen slaapzak zonder mouwen. Een lakentje, een dun dekje en een katoenen deken. Hij slaapt als een os en is heerlijk warm 's ochtends.

7. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Alannah heeft nu een romper met lange mouwen, warme pyama met voetjes en een dikke slaapzak met mouwen. Ze beweegt altijd in haar bed en blijft nooit onder een laken /deken liggen.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft een romper met korte mouw, een pyjama aan en in een thermo slaapzak (zonder mouw). Daarover nog een dekentje in een dekbedovertrek.

9. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    Ik leg ook nog een kruikje erbij.

Merk dat ze dat lekker vindt.

Dat vind ik fijner als de verwarming aan.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke ligt in een stevige romper met lange mouwen, 1 winterslaapzak zonder mouwen en 1 winterslaapzak met mouwen.
    Maar wij hebben een purflo matras en dat ventileert veel meer dan een gewoon matras en is dus ook kouder.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice ligt in een romper korte mouw truitje slaapzak en onder een deken

12. Combiesleeper, met een pyamaatje met lange mouwen.

Ze blijft er heerlijk warm in.

En dekens zijn niet nodig.
    Kamertje ligt precies op het oosten dus koelt wel af tot een graad of 11

Misschien een kruikje erbij vanacht!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Romper (soms lange soms korte mouw, het hoe het uitkomt), pyamaatje, slaapzak lange mouw, dekentje.
    Ik heb een slaapzak met mouwen omdat ze met de armpjes altijd boven het dekentje ligt

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan ligt in een romper zonder mouwen en een katoenen pyama, in een winterslaapzak zonder mouwen en onder een lakentje en dubbelgevouwen dekentje. Het is in zijn kamer maar 14 graden.

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Luca heeft een romper met korte mouwen en een pyama aan. Hij ligt onder een lakentje en een dubbelgevouwen dekentje.

Het is hier in huis niet koud, het is goed geïsoleerd en we hebben dubbel glas. Bovendien ligt hij in een wieg met een hemeltje, dus tocht zou ook daardoor nog tegengehouden worden.

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Roos heeft heerlijk geslapen in een combisleeper en 2 dekentjes. ze voelde gewoon normaal warm aan en heeft van half 11 tot 8 uur geslapen dus helemaal top

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik doe isa rompertje met lange mouwen, pyama, slaapzak zonder mouwen aan en lakentje en een dekentje over zich heen

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Tygo draagt een romper en zijn kleertjes (nog steeds maatje 56 dus zacht genoeg om in te slapen ;))

en 2 dubbelgevouwen dekens en een kruik... wij slapen op zolder en hebben enkel glas en tevens kan het erg tochten hier...

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Romper met lange mouwen
    Truitje of pyamajasje met lange mouwen
    Slaapzak zonder mouwen/met mouwen (ligt eraan wat er in de was ligt ;) )
    Lakentje en dekentje
    Een extra dekentje, dubbelgevouwen vanaf haar nekje tot iets over haar middel. Anders krijgt ze van die superklamme, warme voetjes.

Yelena slaapt nog in haar wieg. In een kleiner bedje is het ook gemakkelijker om zichzelf warm te houden.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Esmee haar kamer koelt nu af tot een graad of 10.. De wind staat er vol op. We draaien de verwarming iets open en dan verwarmd het tot een graad of 16..

In bed aan:

- badstoffenromper met lange mouw
    - longsleeve
    - Pyama
    - winterslaapzak zonder mouwen..
    - deken, maar hier gaat ze op liggen :)

Deel Deze Pagina