hallo meiden... heb even jullie hulp nodig hoor! al tijden zijn we op zoek naar een goede en betaalbare boxspring.. Welke raden jullie aan? En zijn jullie daar echt tevreden over? Bedankt!
Ik heb er gewoon 1 besteld bij de wehkamp destijds 5 jr terug en 700 euro voor betaald. Ik wilde een boxspring en wist niet dat er verschil in zat...reden waarom ik er 1 wilde is dat ze niet kraken We liggen er al 5jr op, ligt heerlijk, lkkr hoog, geen gekraak, stevig... Wij hebben geen merkbed ofzo, gewoon normale boxspring...
haha das een leuke reden ok! heb net al even gekeken bij wehkamp... vind het ook zo lastig, er zijn zoveel!
hier hetzelfde, geen ideeee wat te kopen, we twijfelen al zo lang! Ik wil het liefst een witte, maakt het ook niet echt makelijker op.
Nou ik lees wel ff mee want wij willen ook een boxspring kopen, niet al te duur tot max 1000 ik weet eigenlijk niet of dat wel genoeg is...
Wij zijn werkelijk dolllll op onze boxspring van IKEA (sultan skien)! 2 x 90, pootjes eronder, dik tweepersoonsmatras erop, nog een klein dekmatrasje.....Ongeveer EUR 1.000. Komt volgens mij ook goed uit de testen.
Ikea komt goed uit de testen maar niet duurzaam. Maar daar is de prijs ook naar. Voor een goede eastborn of auping betaal je al snel rond de 3500/5000 euro.
thanks meiden voor alle reacties! iig is er ontzettend veel keuze zo te lezen... dat maakt het echt lastig vind ik ik zal zo even opzoeken die jullie allemaal genoemd hebben!
nog een vraagje hoor, en hadden jullie em dan helemaal compleet gekocht? met topping , en matrassen en hoofdboard? Of dat ook nog allemaal apart?
Wij zijn ook al een aantal maanden opzoek naar een boxspring, dus ik lees hier even mee. Zijn oa al bij matrasdirect, beterbed en ikea geweest .. Maar nog niets kunnen vinden. Auping enz ligt heerlijk maar vind ik persoonlijk wat te prijzig
ja wij vinden auping ook super! maar is zo duur he... daar hebben wij momenteel ook even het geld niet voor over.
Hoi. Wij hebben onze boxspring hier bij de woonboulevard gehaald. Die was toen helemaal compleet met hoofdbord,topdekmatras, 2boxsprings en 2 hockers voor 800,- Toevallig staat hij ook bij Leenbakker: Boxspring Stockholm 160x200 cm
wendy , die ziet er idd goed uit. ik denk dat we maar weer eens even op pad moeten. dan schrijf ik gewoon wat winkels op waar we willen kijken.
mijn schoonbroertje heeft er een van 500 euro van neckerman en is zeer tevrede. wel maar 140 bij 2 dus niet erg groot maat goed genoeg als je bijde niet zo dik bent en niet persee de ruimet nodig hebt wij hebben een elektrische karlsson (zowel hoofd als been te verstellen) van 180 bij 2 en vinden hem super. hij ligt geweldig, ieder een persoonlijk matras want vind matras toch wel erg belangrijk (partner is flink en ik slank en ik houdt van stevig matras en hij zakt er liever in weg ) de prijs is er wel naar en inc hoofdbord en 2 toppings zaten we al snel op 4000,-. wel hebben we 10 jaar garantie op het bed. ook is het bed erg hoog wat wel fijn is omdat ik lang lang ben en kan zo goed in en uit stappen deze hebben wij http://www.karlsson-boxsprings.nl/boxsprings-odsense.aspx ik vind dat een bed erg belangrijk is en je ligt er toch 1/3 van je leven in. ook is een goede nachtrust belangrijk en vind het dan ook nodig om te investeren. hebben eerder een boxsping gehad van leenbakker maar die was er na nog geen 3 jaar echt wel geweest met doorgezakte matrassen etc
Wij hebben geen hoofboard erbij gekocht. Wel elektrisch verstelbaar. Als hoofdboard hebben wij zo'n hoofdboard bij Ikea gekocht. Zitten meteen twee uitschuifbare kastjes in (erg leuk!). We hebben wel ieder een eigen matras, afgestemd op o.a. gewicht. Geen topping verder. Ieder een eigen molton en dan wel 1 tweerpersoons hoeslaken er overheen (blijven de matrassen goed tegen elkaar aan).Dit is minder handig als de 1 omhoog wil en de ander niet. Nou gebruiken wij (buiten bevallingen en bv om) de verstelbare functie eigenlijk niet, of zo weinig (voor bijv. tv) dat het nog wel kan hoor.