tips!!! zo zielig

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door music4life, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:(ik moet het echt ff plaatsen ,,,ik heb zon medelijden met onze meid
    ze is zoooooooooo verkouden en kan maar niet slapen ,als ze huilt hoor ik echt huuuuhhhhh waarom kan ik nu niet slapen
    wat kan ik hieraan doen,,ze word steeds wakker ook snachts!! een ui ligt op der kamer,der neusje doe ik uit,,ik spray ik smeer met luuf!!!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    hoofdeinde van het bedje omhoog, halve ui, neusspray (Xylometazoline 0,5 van de etos hier), luuf...

Dat is het hier zo'n beetje geweest afgelopen winter..

3. music4life

bedje omhoog helpt niet, ze ligt niet steeds op dezelfde plek,, ze beweegt naar elke kant,,luuf heb ik en ik heb ook hoestdrank,, ook een neus spray en halve uien,, het is zo zielig ,vanacht alles bij elkaar zon 4 uur geslapen en nu lukt het haar weer niet

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat is wel zielig inderdaad..
    Ik hoop dat het snel over is!!

5. music4life

tsja ik ook! ik baal zo ... verdorie,tkind maar huilen...morgen maar naar de ha,,miss iets anders onder de leden

6. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik zet mijn dochter altijd voor ze gaat slapen in een badje met zwitsal eucalyptus, doe er echt flink veel van in. Dan gaat het allemaal lekker lopen, meteen spray erin spuiten en luuf smeren. Dat doe ik als ze echt heel verkouden is gewoon twee keer, voor het middagslaapje en s'avonds.

7. music4life

huilen weer hier,ze ligt er net op,,pfffffffffff vin dt soort dingen gwoon zwaar of stel ik me aan,,? ik heb 1 wat grotere ui en 1 kleiner uitje gesneden en vlakbij haar bedje gezet,maar nu denk ik weer krijgt ze geen last van der ogen?

8. Heb je al zo'n neusuitzuiger geprobeerd??

9. music4life

ja een neuspeer

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Je doet eigelijk al wat je kan doen, mischien morgen even dr oortjes na laten kijken, want dat kan best pijn doen met het liggen.

Anders misschien een zetpilletje geven?

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    balsoclase is een echt een wondermiddel! kan je halen bij de apotheek

12. music4life

zetpilletje heb ik ook al gezet

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sprayen met zoutoplossing, xylometazoline is ze nog wel klein voor !

Verder tocotholin

14. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter had dat vorige week. Ik heb haar toen uiteindelijk een paracetamol zetpil gegeven en toen sliep ze een stuk beter.
    Een dag later kreeg ik zelf die verkoudheid en ik had er erg hoofdpijn en keelpijn bij.

Deel Deze Pagina