ik moet het echt ff plaatsen ,,,ik heb zon medelijden met onze meid ze is zoooooooooo verkouden en kan maar niet slapen ,als ze huilt hoor ik echt huuuuhhhhh waarom kan ik nu niet slapen wat kan ik hieraan doen,,ze word steeds wakker ook snachts!! een ui ligt op der kamer,der neusje doe ik uit,,ik spray ik smeer met luuf!!!
hoofdeinde van het bedje omhoog, halve ui, neusspray (Xylometazoline 0,5 van de etos hier), luuf... Dat is het hier zo'n beetje geweest afgelopen winter..
bedje omhoog helpt niet, ze ligt niet steeds op dezelfde plek,, ze beweegt naar elke kant,,luuf heb ik en ik heb ook hoestdrank,, ook een neus spray en halve uien,, het is zo zielig ,vanacht alles bij elkaar zon 4 uur geslapen en nu lukt het haar weer niet
tsja ik ook! ik baal zo ... verdorie,tkind maar huilen...morgen maar naar de ha,,miss iets anders onder de leden
Ik zet mijn dochter altijd voor ze gaat slapen in een badje met zwitsal eucalyptus, doe er echt flink veel van in. Dan gaat het allemaal lekker lopen, meteen spray erin spuiten en luuf smeren. Dat doe ik als ze echt heel verkouden is gewoon twee keer, voor het middagslaapje en s'avonds.
huilen weer hier,ze ligt er net op,,pfffffffffff vin dt soort dingen gwoon zwaar of stel ik me aan,,? ik heb 1 wat grotere ui en 1 kleiner uitje gesneden en vlakbij haar bedje gezet,maar nu denk ik weer krijgt ze geen last van der ogen?
Je doet eigelijk al wat je kan doen, mischien morgen even dr oortjes na laten kijken, want dat kan best pijn doen met het liggen. Anders misschien een zetpilletje geven?
Mijn dochter had dat vorige week. Ik heb haar toen uiteindelijk een paracetamol zetpil gegeven en toen sliep ze een stuk beter. Een dag later kreeg ik zelf die verkoudheid en ik had er erg hoofdpijn en keelpijn bij.