T-shirt bedrukken

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Cygnet2, Jun 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Voor onze vakantie wil ik weer graag twee T-shirts laten bedrukken met een ICE (in case of emergency) telefoonnummer erop. Vorig jaar hebben wij dit ook gedaan toen we naar de VS gingen en dat is me heel goed bevallen. Naam + telefoonnummer erop en dat T-shirt altijd aan op drukke plaatsen (vliegveld, Disney, Seaworld etc)..

Maar... ik ben niet heel gelukkig met Rainbow babies (kwaliteit is wel goed hoor maar ik vind de logo's niet zo geschikt) en ik heb ook al gekeken bij Bulbby maar dat is het ook niet helemaal.

Hier dus tips gevraagd voor andere goeie sites waar ik kwalitatief goeie T-shirts kan laten bedrukken?

Alvast bedankt!

PS: is goeie tip voor als je zelf nog op vakantie gaat :D;)

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Ik heb zo'n polsbandje waar je je GSMnummer kan laten opzetten.
    Bij lovelylabels (belgische winkel).Mss dat ze ook t-shirts doen, dat weet ik niet, maar dat polsbandje gaat mee op reis.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank je wel.. polsbandjes heb ik ook (voor het zwembad) maar dat vind ik niet zo fijn zitten voor de kindjes. Daarbij wil ik graag dat de kinderen goed opvallen in het bijzonder op heel drukke plekken.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    simply colours? Hema? Bedrukt.nl?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Simply Colors! Die zocht ik inderdaad en de Hema is natuurlijk ook een goed idee... Dankje wel.. soms zit je gewoon even vast in je denken!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    simply colors valt erg groot. De kwaliteit vind ik niet echt super! Dan zou ik eerder een hema shirt laten bedrukken.

7. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Net bij HEMA laten doen, de kwaliteit is prima en ze vallen goed. (top idee van je trouwens die ga ik onthouden)

8. tulip

tulip Niet meer actief

kidsers

9. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed idee!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    goedkope oplossing: tranferpapier kopen bij de action, even printen, strijken op een oud shirtje en klaar!
    kan ook nog!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kan ook! Maar ik vind het leuker om een beetje behoorlijk shirt te laten maken, we gebruiken het toch best vaak in een jaar.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    oke, ik snap het! leuk idee hoor! heb idd ook gehoord van vriendinnen dat de hema goed is! succes!

Share This Page