Zijn die ketingen tegen tandpijn goed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwendo, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    Hallo, zijn de ketingen die je rond de hals van de baby doet goed? naar het schijnt helpen de steentjes tegen tandpijn. niet zeker of ik dit moet kopen en zou graag jullie advies horen. iemand die ik zag, vertelde me dat haar baby het dag en nacht aan heeft maar hij heeft nog geen tandjes dus we weten niet of dit nu wel helpt. dank.

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Persoonlijk zou ik er helemaal niet voor kiezen om je baby een ketting om te doen, veel te gevaarlijk.
    Er zijn een aantal veilige middeltjes die je kunt gebruiken, dentinox, druppels van vsm of wat hier goed hielp, Gengigel dat is te koop bij de apotheek.

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik heb er nog nooit van gehoord maar zou ook niet iets rond mn dochter dr hals doen. Je heb toch bijtringen die je in de koelkast/vriezer kan doen? of een zalfje die je op kan smeren dat verzacht ook.
    Ik zelf heb eigenlijk nooit iets gebruikt tegen doorkomende tandjes maar hier hebben ze er ook geen last van buiten de zure luiers.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik zou zelf persoonlijk mijn kind geen ketting om doen, vind dit veel te gevaarlijk nl. Mijn zoon had altijd heel veel last van zijn tanden en kiesjes. Maar hier hielp Gingigel goed en een paracetamol.

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ketting lijkt me niet zo'n strak plan.
    Hier deden we een bijtring en als ze er echt niet lekker van was een paracetamol. Was het zo over.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Een ketting tegen pijn van doorkomende tandjes? Nog nooit van gehoofd, bovendien lijkt het mij levensgevaarlijk. Zou het zelf nooit doen.

7. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Heb er even naar gegoogled en kwam inderdaad van deze kettingen tegen ;) Zelf zou ik het nooit omdoen bij Tess want het lijkt me echt levensgevaarlijk!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben heel erg van de edelstenen en barnsteen werk pijn verlichtend.ik vind dit dus niet heel gek.
    maar het idee van een ketting vind ik wat minder

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

Deel Deze Pagina