Wie weet er een goede en vooral stabiele loop-duwkar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar een leuke en vooral ook stabiele loop-duwkar. Mijn dochter is druk bezig met leren lopen dus dan lijkt me zo'n kar wel erg leuk. Op het kinderdagverblijf hebben ze een enige houten lichtblauwe poppenwagen. Zoiets zoek ik dus. Heeft er iemand een tip waar ik leuke loop-duwkarren kan vinden? Het liefste online!

Alvast bedankt!

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik heb die van Nijntje, zit een rem op en valt niet zomaar om. Mijn zoontje rent er achteraan. Leuk ding!

3. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hier ook nijntje, werkt perfect en hij was pas in de aanbieding bij de bart smit geloof ik.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hebben jullie daar een plaatje van? Of een link?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Die hebben wij ook maar op laminaat heeft die rem totaal geen zin. Echt heel fijn is hij dus niet bij zo'n vloer

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marktplaats! Ik wilde ook een hele robuuste stabiele. Heb toen een ouderwetse gevonden op marktplaats waar het duwgedeelte voor de wielen bevestigd is. Zelfs als ik er met ruim 80 kilo en 1,88 lang op leun kiepert ie niet om!

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
  8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben een loopkar van Chicco, maar in het begin toen Alyna nog niet zo goed kon lopen en ze zich daar een keer aan op wou trekken kiepte ie dus om.
    Veel drama en gehuil natuurlijk...

Die zou ik dus NIET kopen. :D
    (verder vind ik 'm wel heel leuk hoor!en ze heeft er nu nog plezier van ;))

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

houtenblokkenwagen, met blojes voor de balast

10. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wij hebben een heel mooie houten kar van EverEarth, voor 40 euro gekocht bij Intertoys. Die poppenwagen die jij bedoelt, is trouwens wel op internet te vinden hoor. Even googlen op "baby walker" en dan op afbeeldingen zoeken, dan zie je hem wel ergens, voor zover ik me kan herinneren.

11. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Wij hebben die van Ikea toen gekocht.

Niet zo duur, maar wel met rem en in 2 standen te zetten naar mate hoe ze lopen.

IKEA | EKORRE | Loopwagen

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij hebben de winnie-de-poeh-loopkar, waar ze dus ook op kunnen zitten. Tussen de achterwielen zit een blokje, zodat ie niet naar achteren kan kieperen als ze erop leunen/eraan hangen. Erg handig!
    Thirza vindt hem erg leuk, zowel om mee te lopen/op te rijden als mee te spelen met alle leuke toeters en bellen die erop zitten :)
    Via marktplaats gekocht trouwens, ik vind 50-60 euro voor zo'n ding echt belachelijk duur... (en 't geld groeit niet op onze rug).
    Zo'n poppewagen-geval kun je trouwens bij prenatal ook krijgen geloof ik: een knalroze met witte stippen.

13. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Kijk even op de site van de bart smit daar staat de nijntje loopwagen nu voor 29 euro geloof ik.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hihi, hier werkte de stofzuiger heel goed.

15. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Stofzuiger is een goeie ;). Ik heb er nu eentje besteld van nee Classic Toys. Hopelijk is ie stabiel (mag ik wel hopen voor die prijs) maar ik vond hem zo leuk. Het is een knalrode poppenwagen. Bedankt voor alle tips!

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier ook nijntje, maar geen problemen met de rem op laminaat hoor! is een groot succes, dochter loopt nu goed los, maar vind m nog steeds erg leuk!

Deel Deze Pagina