Over 6 weken op vakantie, nu waxen of wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door jt82, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Even een vraagje.

Ik ga voor het eerst waxen. Ben het scheren zo zat. Heb expres de haartjes wat langer gelaten dus dat komt goed :)$). Van de week al een stukje geprobeerd en dat ging super.

Alleen nu het volgende, ik ga over 6 weken op vakantie.

Moet ik nu na deze wax beurt weer net zo lang wachten tot die haartjes zo lang zijn?
    Want dan kan ik misschien beter wachten vlak voor de vakantie?
    Of ben je over 5/6 weken wel weer aan een nieuwe wax beurt toe?

Wie heeft er ervaring mee?
    Want het is toch ook een beetje gek als je elke keer moet wachten tot al die haren weer lang zijn? Ik krijg namelijk de rillingen van elk haartje wat ik zie bij mij.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik zou nu waxen, het kan echt wel snel genoeg nog een keer.
    Mocht je er nu uitslag van krijgen dan kan je altijd besluiten om het niet meer te doen. Zit je iig niet met bulten of uitslag op vakantie

3. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik zou het nu doen. Als ik kijk naar mijn eigen haargroei op mijn lichaam dan is het over 5 weken weer dubbel en dik terug gegroeid, zelfs na waxen ;)

En ja, je zult altijd de haartjes langer moeten laten groeien om te kunnen waxen. Dan heeft de wax en de strip meer grip. Dus ongeacht hoe lang je het al doet, dit zal altijd blijven.

4. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Nu waxen, voor je vakantie weer en de volgende keer zelfs eerder mee beginnen. Verwacht de eerste paar keer waxen geen wonderen: het is een heel proces dat je voornamelijk moet leren volhouden.

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Nu en over een week of 5 weer.

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ok, bedankt allemaal!
    :D

Wat een karwei trouwens zeg, ik dacht dat doe ik wel even, uhm niet dus haha. Oefening baart kunst denk ik;)

7. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daarom epileer ik liever... Ik kan niet tegen lichaamshaar. Als ze de kop op steken, moeten ze er gelijk weer uit :p

Ik zit zelfs te overwegen zo'n laser apparaat dinges van de braun te halen. Lees er goede verhalen over :) lijkt mij echt ideaal om een heel seizoen niet aan ontharen te hoefen denken

Deel Deze Pagina