Weet niet of er al een onderwerp over gestart is, maar kan het niet vinden in ieder geval. Wij zijn aan het zoeken voor leuke geboortekaartjes, cardxl.nl al erg leuke gezien. Misschien zijn er nog tips voor andere leuke sites?En dan niet de standaard internetkaartjes maar echt mooie kwaliteit. En welke geboortegedichtjes kiezen jullie of hebben jullie gekozen? Wel al een paar mooie gezien: Bewondering, verwondering Hulpeloos en klein Wat zijn wij intens gelukkig Jouw papa en mama te zijn Twee oogjes kijken de wereld in Ons kindje aan het levensbegin Een jongen/meisje, zo lief en klein Maakt dat wij intens gelukkig zijn
Ow dat vonden wij ook zo moeilijk. We hebben uren het internet afgespeurd naar leuke gedichten. Bij ons is het uiteinderlijk dit geworden. Wie dit kleine meisje ziet, gelooft zijn eigen ogen niet. En zal moeten beamen, wonderen maak je nog altijd samen.
leuke sites zijn ook www.kaartje2go.nl daar kan je ook zelf veel bewerken... Babykaartjes en babykaarten van Baby-Cards.nl kan je ook veel zelf bewerken.. www.hipdesing.nl www.geboortekaartjes.nl het is maar net wat je smaak een beetje is! Blijft moeilijk hoor! ik heb bij geen enkel kaartje echt de WOW factor..... Gedichtjes is ook een moeilijke ja! Alleen het kaartje wat we nu in gedachten hebben heeft sterretjes, en dan vind ik dit gedichtje wel mooi: ogen als sterretjes een mensje heel klein je gedachten nog verretjes wat zijn wij gelukkig (trots) jouw papa en mama te zijn Welke ik ook mooi vind: Als jouw oogjes naar ons stralen stroomt de warmte door ons heen deze liefde is oneindig zoals jij is er geen één! onder het kopje gedichten onderaan op het forum ergens vind je ook veel gedichtjes.. succes!!
hee!! Wij vonden het ook moeilijk! vooral het kaartje zelf! we hebben van de collectie bambino het handtasje genomen.. (kan een link zoeken als je dat witl) en dit gedichtje Oogjes als diamantjes en een huidje zo zacht, Piepkleine handjes en een mondje dat lacht een neusje bijzonder en haartjes van dons, het is een groot wonder, dat meisje van ons! ik vond de zin; twee harten een liefde, uit liefde één hart.. ook super mooi.. het is moeilijk xx
Ik heb voor beide geboortekaartjes de teksten van de volgende website gehaald: De grootste verzamelsite voor geboortegedichtjes Voldoende inspiratie te vinden daar!
Ik heb mijn kaartjes bij youngart laten drukken. Leuke moderne kaartjes. Ik was heel tevreden over de service!! Wij hadden geen gedichtje.
Gedachten-gedichten.nl | Welkom daar hebben wij beide keren een gedichten weg gehaald. De eerste keer hebben we twee gedichtjes genomen en er zelf 1 gedichtje helemaal naar onze smaak van gemaakt. Succes!
Wij hebben zelf een kaartje ontworpen. Ons gedichtje was: Het kindje van onze dromen Is nu eindelijk gekomen Zo mooi, zo lief, zo klein Dat kan alleen ons prinsje zijn
Uniek Klein Lief Heel bijzonder Groot wonder! (wij zijn door de medische molen gegaan dus vonden dit wel een gepaste tekst)
Bij mij zal het wss één van deze worden (of als ik niet kan kiezen gewoon allebei ) "Ik heb lang naar je uitgekeken, na heel veel tranen vier ik nu feest, en als ik je zie liggen in je wiegje, weet ik het is het waard geweest!" "Er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent" Maar het is zo persoonlijk... dit 'past' heel erg vanwege de omstandigheden (de verwekker van mijn kindje is er vandoor gegaan en wil ook geen papa zijn voor de kleine...)
Wooow mooie gedichtjes zitten erbij! Het is inderdaad heel persoonlijk maar zo kan je wel ideeen opdoen of zelf wat samenstellen inderdaad. ik vond de zin; twee harten een liefde, uit liefde één hart.. ook super mooi.. Vind ik ook heel mooi! Bedankt voor de tips, ga de sites zeker allemaal nog bekijken!
Wij hadden: In mijn buik was je als een vlinder, je fladderde vrolijk heen en weer nu aanschouw je het leven met je stralende oogjes tegemoet. zo klein, zo teder, zo lief, zo zoet. De kaart was ook met vlindertjes... Van hill Cleassen
Wij hebben ons kaartje van superwebdesign.nl .Goede service en niet duur vonden wij. Wij hebben het zwitsal doosje met zeep. Het gedichtje dat erop stond staat onderaan mijn berichtje.
Bij onze dochter hadden we dit gedichtje: Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar is voor ons zo heel bijzonder Bij onze zoon hadden we dit gedichtje: Nieuw leven Telkens een wonder Elk mensje zo bijzonder
We hebben verleden week de geboorte kaartjes uitgekozen Het is een soort paspoort zit wel humor in. Dit is ons gedichtje uit naam van grote broer en zus Mama blijft gewoon mama, papa blijft gewoon papa, maar vind je ons niet stoer? Vanaf vandaag zijn wij jou grote zus en grote broer. Voor Joëlla de 1ste keer Voor Andy de 2de keer Voor papa en mama de 3de keer Het blijft een wonder telkens weer liefs van Andy & Joëlla
Wij hadden een gedichtje van Toon Hermans op het geboortekaartje van onze dochter: Zwijgend hou ik je in mijn armen Drie, vier, vijf minuten lang Jij kunt zo mijn hart verwarmen Met jou ben ik voor niets meer bang