Weten jullie nog precies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amelle, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    .. wanneer en hoe jullie zwanger zijn geraakt?

Je hebt nu van die apps waar je echt alles op kan bijhouden zoals welk standje je seks hebt gehad, of je wel/niet klaargekomen tijdens een vrijpartij, voor/na/tijdens je eisprong, welk tijdstip en noem maar op.

Weten jullie precies hoe jullie zwanger zijn geraakt?
    En wbt je eisprong. Wist je die zeker dmv een ovulatietest of gebruikte je die niet?

2. Within

Within Niet meer actief

Nee ik heb geen idee :p je kan wel ongeveer gokken en dat zal rond m'n verjaardag geweest zijn. In de weken dat manlief het niet erg vond dat ik 50 tinten aan het lezen was :p

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hi

Het enige wat ik weet is dat het gebeurt is in de dagen na ons trouwen.
    Waren al een jaar met de pil gestopt en ik was ongi op de dag zelf bah bah zal he altijd zien.
    We deden het wel vaak maar of dit hielp blijkbaar wel 9 naarden en een week na ins trouwen is onze zoon geboren. Wij zeggen altijd tegen elkaar Het had een heel jaar jansen gebeuren en nu binnen ons huwelijk gebeurt het , het heeft zijn moeten zijn vind dat een fijne gedachte:)

4. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Leuk welke app is dat :)?

5. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Geen idee hoe hij heet want ik heb de naam zelf aangepast toen der tijd maar het icoontje is een hardroze bloemetje. Je kan er echt alles op bij houden haha. Als we seks hebben gehad pak ik ook altijd vrij snel m'n telefoon om de 'administratie' bij te werken bwhaha en mijn vriend maar lachen :D

6. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    wow zijn er echt apps daarvoor?!:p Ik weet nog wel van wanneer ik zwanger ben geworden, we besloten er voor te gaan en het voelde allemaal zo bijzonder dat we allebei al zeiden dat als ik zwanger was het van die keer was. Kon op allerlei sites en op apps de vermoedelijke dag van de daad terug vinden en ze wezen allemaal naar die datum :)))

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik ben zwanger geraakt rond 20 oktober 2010. Maar weet niet precies hoe & wanneer haha.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja, daar heb ik geen apps voor nodig :)

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Womenlog... Niet hard roze, maar kun je wel het een en ander bij houden.
    we wisten dat in onze vakantie mijn vruchtbare periode zou zijn. Dus het is een vakantiebaby aan het worden. Maar niet tegen me schoonouders verteld... We hadden hun camper te leen ;)
    Dus niet precies de dag, maar wel in die leuke week

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ben zwanger geworden met hormoontabletten en heb ovulatietesten gebruikt. Ik wist dan ook bijna precies de dag dat het gebeurt is :)

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Weet hier zelfs het tijdstip.... ;)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik weet het van alle 4 :)
    Alleen niet meer welk standje en waar :p

13. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Door MMM hier ook precies bekend wanneer (en super onromantisch...) Maar de blijdschap is er niet minder om!

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Probeer ovuvieuw eens is super! Wel engelstalig.

15. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Jazeker dat ik het nog weet! En sta nu op het moment te bevallen.. Dus kan niet wachten.. Morgen is het 9 maanden geleden!

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ehm, ik weet het niet haha. Ergens in de week dat we het 3x gedaan hebben ;) dus op maandag, woensdag of vrijdag haha..

17. beccie

beccie Niet meer actief

wij hebben het toevallig de maand dat ik zwanger raakte maar 1x gedaan. en dat was op de verjaardag van ons zoontje;)
    het was laat op de avond want er bleef iemand heel de avond bij ons plakken,, ik denk rond half 12 snachts :p

18. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Jep, da weet ik nog!!
    Ik wilde al langer een kindje alleen ml had wat tijd nodig daar aan te wennen dus lieten we alles op zn beloop.

Dus een keer smorgens, weet de dag en tijd zelfs nog.
    man had zin en ik zei: ja maar heb nu mijn eisprong schat! Hij: dan ga ik je nu zwanger maken!
    En zie mijn banner :D

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Weet het zo ongeveer. Iig op de camping tijdens de vakantie in duitsland. Dagelijks seks gehad en toen het weekend niet ivm logees. de vermoedelijke bevruchting is dus ws 6 september.
    Op zondag 9-9 was mijn temperatuur verhoogd dus na eisprong. Die dag nog wel seks gehad in de buitenlucht (bos):D Dus dat zou mogelijk nog kunnen maar vermoed dat het van eerder was.

20. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik weet alleen nog dat het met oud&nieuw 2011/2012 was :D

Deel Deze Pagina