Wij hebben het met 1e kerst en 2e kerst verteld Mijn ouders en broertje en zus: we hadden een boekje gekocht " tips voor opa en oma" maar omdat zij al opa en oma zijn was dat niet genoeg natuurlijk dus ik zei voor het eten: er was nog een cadeautje bij ons onder de boom gelegd maar die was voor jullie bedoeld en toen gaf ik hem aan m'n moeder. Er zat een briefje bij; lieve oma, mag er kerst 2013 een plekje extra worden gereserveerd zodat ik met mijn papa en mama mee mag? Liefs Baby (achternaam) Mijn vader had het al door bij lieve oma maar m'n moeder snapte het pas na een zin Schoonvader: alleen dat boekje met tips voor opa.. Duurde even voor hij het door had Schoonmoeder, haar vriend, schoonzusjes, zwager en schoonoma: we hadden een verhaaltje gemaakt als soort reactie op een sollicitatie van precies 6 zinnetjes en iedereen kreeg 1 zin Geachte iedereen, Ik ben blij u te laten weten, dat u een nieuwe functie mag invullen, U word in aug 2013 op deze functie verwacht In afwachting van uw reactie Heel veel liefs, Baby (achternaam) Een week later kwamen onze beste vrienden eten en daar hadden we als toetje een ijsboomstam en slagroom bij gespoten en daarin 2 speentjes gedrukt
Wij hadden een EHBO doos gekocht en inhoud eruit gehaald. Een tutje, slabbetje en slofjes er in gedaan. Op de bovenkant van de doos gezet Eerste Hulp Bij Oppassen! Ze vonden het super. Duurde wel even voor ze het door hadden want ze dachten dat ze weer op de katten mochten oppassen Hihi.
Wij hadden voor onze meiden shirts ontworpen met voorop "nog een paar maandjes wachten..." en achterop "... en dan word ik GROTE ZUS!" en die hebben we ze met 8 weken aangedaan naar mijn en zijn ouders. Duurde bij beiden alleen even voor het kwartje viel Schoonmoeder:" ja jullie zijn nu al grote zussen en volgend jaar gaan jullie naar de basisschool dus dan zijn jullie nog grotere zussen" Euuhm nee...
Ik heb een lint/broche besteld bij hebbuh.com, waarop staat "grote zus" deze opgedaan bij m'n dochter en de kwartjes vielen gelijk..
Wij hebben voor alle opa's en oma's een slabber gekocht en ingepakt. Hier stond op; mijn opa/oma is de allerliefste! En daarna de echo laten zien. Reacties waren erg leuk! Bij ons tweede kindje krijgt onze zoon een shirt aan met de tekst; Ikke grote broer! En willen we daarna ook de echofoto laten zien, alleen duurt dit nog een aantal weken als alles verder goed gaat
Wij hadden een foto gemaakt, m'n vriend + ik = 3 Mijn familie woont ver weg en in andere landen dus die konden we het toch niet face to face vertellen, we stuurden de foto op en ik zette er alleen maar bij: We willen jullie iets speciaals vertellen and it's all in the picture. Ik heb het zelf gewoon verteld aan mijn ouders en tegen m'n vriend z'n ouders zeiden we dat ze even moesten zitten en dat ze opa en oma zouden worden