Hoi dames, Ik heb oppeens veel steken in mijn liezen en rondom (het lijkt bijna in) mijn vagina? Soms steekt het heel hard en dan gaat het weer over naar continu geleidelijke steken.. Weet iemand wat dit kan zijn? Liefs ❤️
Kan van alles zijn, zoveel steekjes overal gevoeld maar nog niet ene x wat te betekenen gehad. Succes met wachten nog
Ja kan van alles zijn ja. Deze zwangerschap echt niets gevoeld. Gewoon helemaal niets. Zelfs geen naderende menstruatie. Hoop voor je dat het voor jou een goed teken is.
Ik heb momenteel heel veel steken in mn lies, wat volgens de vk bandenpijn is in mijn geval. Ik ben namelijk een dikke vier weken zwanger. Maar ik heb, zoals hierboven ook staat, wel vaker pijn in mn liezen gehad, wat toen niets betekende. Hoe ver ben je in je cyclus?
Als het bandenproblemen is wens ik je veel sterkte! Dat doet zo verschrikkelijk zeer. Ik kreeg het op vakantie toen ik 20 wk was. Dus als je het al bij 4 wk hebt...... Gefeliciteerd trouwens!
Eisprong misschien, tijdens m'n ei heb ik ook erg last van steken rondom m'n eierstokken en lage rugpijn.