Zoals de titel al zegt heb ik mijn eisprong zondag gehad(volgens ovtest en temp). Nu deze morgen is mijn temp plots gezakt van 36,7 gisteren naar 36,1 deze morgen.... Iemand hier ervaring mee? Ik vermoed dat ik over een eventuele zwangerschap een kruis mag maken deze maand? Pfffff hoop dat iemand mij wat hoop kan geven maar vrees ervoor
Nou 2 dagen na eisprong nog geen moed opgeven hoor! Is je ritme hetzelfde geweest, slecht slapen of andere zaken die het kunnen beïnvloeden?
Hallo,bedankt voor je reactie. Er is niks veranderd aan mijn ritme of iets wat de tempdaling kan verklaren. Ovtest is nu zo goed als negatief,ga toch niet meer proberen hopen om de teleurstelling iets kleiner te houden
2 tot 3 dagen na eisprong kunje een tempdip krijgen door het gele lichaam. Als je temp morgen weer hoog is dan is dat het geweest, heb ik ook wel eens.
En voorbereiden op duivels lijkt me niet echt nodig 2 dagen na je eisprong. Kan ook pijn zijn van t eventuele eitje dat gesprongen is. Niks om je zorgen over te maken.
Vorige maand had ik ook op 2 dpo een dip en daarna steeg mijn temperatuur weer. Als goed is kan je mijn kaartje zien van vorige maand via de link in me handtekening. De eisprong die ff daar aangeeft klopt ook niet maar dat komt dus door die dip, gelukkig doe ik ook nog ovulatietesten
Nu straalt mijn ongipijn al een tijdje uit naar mijn bovenbeen... Weet niet meer wat te denken iemand ervaring mee?
Lig al heel de nacht wakker,heb nog niks geslapen... Eerst buikpijn en dan steken in mijn billen die uitstralen naar mijn benen... Weet niet wat er allemaal aan het gebeuren is ,hopelijk een goed teken...
Op die temp van mij kun je echt geen staat gaan,deze nacht 36,9 en nu 36.0..., kan wel te maken hebben met die pijnstiller die ik genomen heb dat mijn temp nu laag is. Wat denken jullie??
Het kan echt van alles zijn. Ik heb het ook gehad, benen, lies, buik, alles. Vanaf de eisprong tot aan de menstruatie aan toe. Maar helaas niet zwanger. Nu daarentegen voel ik juist helema niets. Maar ik ga vanaf nu nergens meer op letten, want mn lichaam heeft me met alle symptomen flink voor de gek gehouden. Ik zou er als ik jou was ook niet te veel mee bezig proberen te zijn, is lastig he? Je temp is idd erg laag, dat zou ik ook niet weten. Je hebt zoals je aangeeft wel liggen woelen en continu wakker geweest, wellicht dat het daarmee te maken heeft.
Vandaag niets meer gevoeld... Bijna zo spannend als een thriller op tv thx voor jullie berichtjes dames,geeft me het gevoel dat ik er niet alleen voor sta.
Hahaha! Had me voorgenomen om op geen enkel symptoon meer te letten maar ben deze maand begonnen met tempen, en heb gemerkt dat het hierdoor alleen maar moeilijker word! Me temp daalt, gaat me ei springen? Me temp is gestegen, is me ei geweest? Heb pijn onderbuik, innesteling? Me temp stijgt niet, toch ei niet gesprongen? Goh word er gek van! Hoe moeilijk t ook is, we moeten gewoon afwachten tot nod..
Moederwensje er zal idd niks anders opzitten dan te wachten tot de nod, maar toch denk je bij ieder steekje of pijntje 'zou het mss innesteling zijn of iets anders'... En op die manier kruipen de dagen voorbij. Tempen vind ik ook vrij stresserend, zeker als,je temp niet doet wat je zou willen, vandaag nog maar 4 DPO. . Houden we elkaar hier een beetje op de hoogte ? Dat laat de tijd sneller voorbij gaan tot onze NOD .
Is echt zo he... hier 2e ronde tempen.. hmmz nog geen eisprong... waar blijt t nou. OH chips, vergeten te tempen.. oh mennn klopt nu me hele kaartje wel...... wuhahahahaha stresssss!!!!
Hier een beetje korrelige afscheiding,en dit samen met een tempkaartje dat eruit ziet als de Pyreneeën... Ik ga proberen niet teveel meer hopen. Dat tempen is idd stresserend,want je weet nooit zeker if je eitje wel zeker gesprongen is :x