Leuk topic! Onze baby is echt een schat (nu ruim 3 maanden). Een heel vrolijk meisje, veel wakker overdag en wil er steeds 'bij'. In de box ligt ze languit te lachen en te schateren naar de dierenmobile boven haar hoofd of als ze een knisperboekje tussen haar handjes heeft. En als ze een beetje jengelt en ik zing voor haar, lacht ze direct weer met open mond . Ze is een heel goedgezind en rustig meisje. Als ze 's ochtends wakker wordt en gezellig in haar wiegje ligt te keuvelen, smelt ik!
Ze lijken dus echt op elkaar, haha. Incl. De blauwe ogen (hoewel mijn man bruine en ik groene met n beetje blauw) en dat temperamentje. Als hij iets niet wil of juist wil maar niet mag/kan dan moet je m eens horen! Pff, en als ie moe is of geen zin heeft om te slapen zei ik niet dat ie makkelijk was, haha
Loop je met de hondjes te wandelen, ziet Yara een poes. Yara naar de poes toe en begint zachtjes te aaien! Poes gaat er bij liggen en Yara gaat er naast zitten. En die 2 hebben zo lief zitten knuffelen, kroelen, aaien!!! ♥ Was echt super lief om te zien! Had ik echt moeten filmen! (ik stond op een afstandje met de honden natuurlijk) maar zonder telefoon... Beetje jammer. Zo lief is mijn meisje. Zo lief met diertjes! Sowieso is ze echt een makkelijk en lief kind. Wel pittig, maar lief pittig niet vervelend over het algemeen