Wie herkent dit? De laatste paar keer dat mijn man en ik seks hebben gehad had ik soms wat bloedverlies. Erna pas, niet tijdens en helemaal niet veel. Afgelopen zondag stonden we op het punt om te gaan vrijen toen onze dochter ons kwam storen... Gelukkig maar want ik stapte het bed uit en daar lag een grote rode vlek. Leek net of ik heftig aan het menstrueren was... alleen voelde ik er niks van. VK gebeld, bij de gyn geweest en ze houden het op contactbloeding. Met de baby is alles goed! Alleen zijn zowel ik als mijn man ons helemaal dood geschrokken. Ik ben wel weer wat gerust gesteld maar hij maakt zich enorm veel zorgen. Wakker liggen is zijn ding niet maar dat doet hij nu wel. Contactbloedinge zijn op zich onschuldig, weet ik, maar ik lees er weinig over.
Heb ik in mijn zwangerschap nu ook steeds.. een heel klein beetje maar . In mijn vorige zwangerschap heb ik het ook een keer heel erg gehad.. dat het bloed langs mijn benen liep, maar niks aan de hand. Het is wel schrikken inderdaad. Ik maak me er nu wel wat minder zorgen over als het bloeden door het vrijen komt. Het is daaronder gewoon lekker goed doorbloed
Bij mij is het ook vaak een klein beetje, alleen was t deze keer echt veel. Maar blij om meteen al te lezen dat ik de enige niet ben. In tegenstelling tot bij mijn vorige zwangerschap is nu wel de hele omgeving zwanger, maar iedereen staat me raar aan te kijken als ik contactbloeding zeg... Dat kennen ze niet en ze willen er niks over horen. @ renate20608: Omdat in je vagina de boel veel beter doorbloed is is de kans dat er een adertje knapt ook veel groter. Het kan je baarmoedermond zijn, of de binnenkant van je vagina. Het is onschuldig maar je moet toch een beetje voorzichtig zijn omdat het wel een wondje is en die zou kunnen infecteren. En een ontsteking daar wil je niet, helemaal niet als je zwanger bent!!