Hier ook kaal (of zo goed als). Mijn mannetje houdt het keurig bij, en zo lang hoef ik nou niet meer te wachten. Dus met een beetje mazzel krijg ik vanavond mijn laatste scheerbeurt.
ik zat zo vol met vocht en mijn buik was zo dik dat dat echt wel het laatste was waar ik aan dacht dus bij mij stond er nog een 'struikje" maar het stoorde mij niet echt...Toen mijn zoontje geboren was heeft mijn gynaecoloog alles weggeschoren om te kijken of ik geen scheur had opgelopen ofzo... Maar ik had geen enkel scheurtje dus was die weer lekker fris geschoren voor niks en ik moest er zelf helemaal niks voor doen Dat was een extra service blijkbaar hahaha
Hier was alles "mooi" kaal (dacht ik ) Had me netjes om de dag geschoren vanaf de 38e week, wilde absoluut niet met haartjes bevallen haha.. Beviel pas met 41 dus heb me in vele bochten gewrongen om t bij te kunnen houden. En wat bleek na de bevalling? Dat ik toch meer vergeten was als dat ik dacht haha.. Ach ja ben gehecht op de o.k dus daar hebben ze me mooi bijgeschoren vermoed ik want t was daarna weg haha..
Haal nooit alles eraf (vind dat kinderlijk staan), maar zal voor de bevalling ook een keurig streepje hebben of iets in die trant. In ieder geval geen bush, daar heb ik een hekel aan.
Hier ook altijd alles eraf.. Alleen voor ik ging bevallen was het 'al' 3/4 dagen geleden ofzo! Mn vliezen braken.. Nog 15 min ofzo op de wc gezeten want elke keer als Ik op wou staan kwam er het er weer uitgelopen 15 min later de weeen begonnen... Voor de zekerheid naar t ziekenhuis voor ctg... Daar aangekomen had kl al elke 2 min weeen..eenmaal thuis aangekomen kon ik me echt niet meer scheren met elke 2 minuten beenweeen.... Dus helaas pindakaas Daarna nog3 weken geduurd voor alles weer heschoren was.. Ben na anderhalve week ongeveer wel begonnen... Maar dan hewoon de venusheuvel en begin stukje naar de vagina... Durfde vanaf daar niks grondig te doen... Was bang voor de knip/litteken haha
Een streepje. Voor de geplande keizersnee had ik zelf alles die ochtend bijgewerkt. Voor de bevalling van mijn dochter kreeg ik om 3 uur 's nachts weeen. En toen ik om 5 uur in bad ging liggen, heb ik op de tast alles nog even bijgewerkt.
Ik heb even onder de doche gestaan om te zien of de krampen erger werden en dacht "hmmm als het wel zo is dan scheer ik nog even alles" Heb dus mijn benen, oksels en muts gedaan onder de douche.
Hmm, ben een rare hier blijkbaar. Ik had wel een beetje wildgroei. Ik houd helemaal niet van scheren, is zo'n gedoe en duurt me veel te lang. Bovendien ben ik ook niet zo handig met het scheermes, kaal vind ook ik te kinderlijk en een streepje is precisie-werk, dus ben er nog steeds niet uit wat voor kunstwerk 't dan zou moeten zijn. Misschien beschaafd bekleed? Ik vind het overigens niet sociaal om erover te praten hoe de buurvrouw eruitzag van onderen tijdens de bevalling. Vind het een beetje roddel en niet echt netjes.
Ik hou niet van helemaal kaal, krijg er jeuk van. Mijn vriendin heeft mijn bikinilijn netjes geharst deze week (ben nu 39+4) en de rest hou ik kort en netjes. En moet ook zeggen dat ik er zelf zowat niet meer bij kan.
Ik hield het altijd netjes bij (nu ook weer ), maar kon er al vrij snel zelf niet meer bij. Ik geloof vanaf 19 weken . Voor de vk-controles weer als een idioot bezig en aan vriend vragen of het een beetje goed gedaan was. Op het laatst deed ik het niet meer voor de controles (schaamde me wel want stel je voor dat zij wilde kijken ), maar spaarde ik het uit voor de bevalling....wilde er natuurlijk netjes verzorgd en gladjes bij liggen en niet met stoppels of rode geïrriteerde bultjes. Zondagnacht zijn mijn vliezen gebroken en het eerste waar ik aan dacht (voordat vriend naar de vk mocht bellen ) was bikinilijn bijwerken. Ik heb op bed gelegen en vriend heeft het enigszins geprobeerd bij te werken....niet zoals ik het zelf had gewild maar beter dat dan een oerwoud . En idd....uiteindelijk maakte het me geen ene reet uit...had wel andere prioriteiten dan me druk te maken over wat zij ervan vonden. Ben toch niet de eerste en laatste die ze gezien hebben .
Jee meiden, fijn te lezen dat jullie juist scheren voor de bevalling, ik heb me altijd netjes geschoren, soms wat creatiever dan anders, maar sinds het begin van de zwangerschap een vk gehad die per definitie niet inwendig deed toen ze zag dat ik het geschoren had want ze ging steeds harder drukken om toch uitwendig wat te zien. Eerst dacht ik nog het me verbeeld te hebben, maar een echo later dezelfde vk en ik kreeg alleen uitwendig terwijl ik naar mijn mening beter inwendig had kunnen krijgen voor een betere controle. Ik ga me met een gerust hart weer fijn bijhouden............... dank!!!!
Ik lig erbij als een prinsesje Nee, goed bijgehouden, het duurt 3x zolang, maar het is het mij wel waard.
Ik heb tijdens de weeen het boeltje nog staan scheren... Oh en mijn oksels en mijn benen. Vraag mij niet hoe maar het is gelukt!
Heerlijk onderwerp dit hahaha vooral omdat ik me er voor de bevalling echt wel druk om maakte... belachelijk eigenlijk want de verloskundige of de gyn is echt wel wat gewend hoor!! Ik hield het altijd netjes bij tijdens de zwangerschap alleen op het laatst geen zin meer in... en ineens had ik zoiets van whaaaa ik moet scheren!! Van onder, mijn oksels, benen, alles!! En ja hoor... daags erna melde mijn kleintje zich
ik ga mijzelf echt niet scheren als ik het niet kan zien... zal mezelf maar een stuk eruit scheppen... maar lang leve de Feet Ontharingscreme
Ik wou er hoe dan ook met mijn bevalling ''netjes'' bij liggen. Ik ben ingeleid en kon dus de dag van te voren nog even alles weg scheren. Dat heb ik gedaan en dacht dat ik netjes weg ging. Tot ik daar lag met mijn benen in de stuigbeugels...Ik had me daar een paar half gelakte schoffels op mijn tenen staan! Niet te zuinig, als ik wou kon ik mijn verloskundige er zo aan rijgen. Ik zei nog tegen mijn moeder en zus: He verdarre, wat baal ik nu dat ik geen nagelknipper bij me heb. En dat tijdens de weeen.....Ik dacht niet aan puffen nee ik dacht aan nagels knippen.
Ha, gelukkig, ik ben niet de enige. Hier ook wat wildgroei. Echt totaal niet boeiend vond ik haha. Heb me daar dan ook nooit druk over gemaakt wat anderen daar van vonden. Volgens mij is het natuurlijk en normaal dat daar haar groeit. Dat alles eraf wordt geschoren snap ik echt niet.
Jee, wat is iedereen hier massaal kaal, ben ik dan zo vreemd? Ik krijg echt onwijs veel last van jeuk en rode bultjes als ik alles er afhaal. Ik doe het wel eens, voor de leuk zeg maar (als je begrijpt wat ok bedoel ), maar echt altijd alles eraf? Nee, dat vind ik echt te veel gedoe. Liever gewoon een keurig sportief modelletje. Tijdens de bevalling (en het einde van de zwangerschap) interesseerde het me trouwens echt geen fluit!