Hoii, Haha eindelijk een paar meiden die niet alles eraf halen .. Ik schaamde me al een beetje . Dat vind ik ook, het zit er niet voor niks! En ik hou het wel netjes bij zodat er geen oerwoud zit ! Liefs
Ik ben er ook niet zo moeilijk in hoor! Wat ik wél fris vind, is goed geschoren oksels (staat op de foto's ook wat prettiger...) Van onder doe ik het nu een beetje op gevoel, en echt niet glad, maar dat is ook het laatste waar ik me tijdens een bevalling druk om kan maken. Mijn benen probeer ik zo goed en zo kwaad als het gaat bij te houden, maar dat is ook niet echt meer een succes... (gelukkig ben ik heel blond, haha!)
Toen ik begon met lezen dacht ik ook wow iedereen scheert alles weg, begon me al bijna te schamen Ik krijg zo'n jeuk dus ik hou het netjes bij zodat er geen hele bossen groeien, maar kaal.... nee hoor. De vk doet het er maar mee Ga me er niet druk om maken voor die tijd.
ik ha wat stoppeltjes staan. ik ben bij beiden ingeleid, dus heb beide keren vriendlief de opdracht gegeven om alles toonbaar te maken. maar tijdens het bevallen was dat wel het laaste waar ik aan dacht hoor. al had er een afrokapsel gestaan... zolang die baby er maar uit kwam
Leuke topic Ik moet bekennen dat ik nooit ALLES eraf haal, vind ik gewoon te veel gedoe. Maar ik ben ook geen fan van het welbekende oerwoud... Wat ik al een tijdje doe is alles netjes bijhouden, niet kaal, niet lang, gewoon beschaafd zeg maar. Ik was niet echt van plan dat heel anders te doen nu de bevalling op de loer ligt (38 weken). Maar ik vind de tip van ontharingscreme die ik hier las wel een goed idee, zal ik proberen. Waar ik me wel een beetje druk om maak is om eventuele ontlasting mee naar buiten te persen. Ik kan me voorstellen dat het niet boeit op het moment dat je echt aan het persen bent maar zover is het nog niet!
Haha melrose, dat kan ik me voorstellen! Dat had ik ook wel een beetje maar idd als je ligt te bevallen an maak je je daar echt niet druk over, en de verloskundige ook niet die haalt het meteen weg! Niet druk maken hoor! Liefs
me mannetje had me een week voor de bevalling nog even bijgewerkt verder ben ik heeel lui in scheren als me vriend zeg ga nou een scheren denk ojah word wel eens tijd
Maar maar......wat als ik nou toevallig iets verkeerds heb gegeten en er diarree uit komt tijdens het persen en dat spat op haar bril Ik ga toch maar gezonder eten denk ik.
Ja, dat vind ik ook idd. @Melrose, echt, die ontlasting, het zal je een zorg zijn en he merkt het ook niet als je daar ligt.
Ik probeerde me elke 2weken te scheren (ik heb weinig haargroei daar dus niet vaak nodig.)Hoeveel ik haar op dat moment had? geen flauw idee, er zat een dikke buik voor dus ik kon het niet zien.
Melrose, haha nou dan zou ik als ik jou was maar eens wat gezonder gaan eten ja als je bang bent dat dat gebeurt Maar dan moet je wel heel heel ongezond eten he Hoe ver ben je? Liefs
Hahaha lijkt me vreselijk...! Maar verder zal ik er vrij netjes bijliggen....Oksels en benen hou ik altijd goed bij en waar ik ga gaat mijn make up tasje ook. Ik ben vandaag precies 38 weken! Kom maar op met die bevalling, haar of geen haar.
Waar wij vrouwen ons al niet druk over maken hahaha.. Ik houdt de boel netjes bij. Kaal staat mij ook niet, maar een streep probeer ik er nog wel van te maken. Alleen doe ik alles op gevoel want ik zie echt niks meer. En ik denk maar zo; die vk's of gyns zijn wel wat gewend denk ik. Die zijn veel te veel bezig met de baby en de bevalling dan er op te letten wat voor wildgroei er tussen de benen hangt .
Dat was bij mij wel het geval ja! Het was net of mijn lichaam zichzelf van te voren aan het legen was. Tijdens de bevalling is er dus ook niks uitgekomen haha! En de dag na de bevalling onderweg na huis moest ik opeens nodig. Alleen durfde ik niet ivm mijn hechtingen.
Om eerlijk te zijn hoop ik dat dat bij mij ook het geval zal zijn. Mijn moeder vertelde me jaren geleden het verhaal dat de vrouw naast haar op de kraamafdeling een portie bruine bonen eruit had geperst i.p.v. de baby. Is me al die tijd bijgebleven en ik wil dat liever niet
Scheer altijd alles weg. Streepjes gaan hier scheef dus ik rats alles eraf. Een jaren 50 dot vind ik echt heel vies.
Hou het niet heel consequent bij, en als er nog wat zit dat weg moet dan haalt een co-assistent dat wel weg. Althans dat was bij de bevalling van mijn dochtertje zo. Ik kreeg een ks en er moest nog wat haar weg. De beste jongen heeft tot die tijd alsmaar heel medelijdend in de deuropening staan kijken. Toen er besloten werd tot de ks, werd ie aan het werk gezet Maar weinig haar downunder is vooral voor na de bevalling erg fijn m.b.t. de kraamvloed, jakkes.