Hoe liggen jullie lekker in bed???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2g4e, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik sliep altijd op mijn buik. Nu ga ik op mijn rug liggen, maar kan ik alleen slapen op mijn linkerzij. Ik vind vanzelf wel DE houding weer en anders wacht dat wel tot na de bevalling :D

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Gelukkig heb ik niet zo'n moeite met het vinden van een juiste houding, ik kan op mijn rug of beide zijde slapen.

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Sliep altijd in op me buik.. Dus dat was in het begin toch wel een beetje wennen. Maar nu lig ik veel op mijn rug niet helemaal recht maar een beetje naar links of rechts gedraait ook kan ik prima op mijn zij liggen.. Volgens mij vind de baby het wel fijner als ik op me linker zij lig.. Op rechts gaat hij altijd trappen..

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik sliep altijd op mn buik maar dat kan nu niet meer. Op mn rug gaat mn linker been van slapen door een zenuwbeknelling dus dat kan ook niet meer. Op mn linker zij doet pijn ivm slijmbeursontsteking. Dus of op mn rechter zij of op mn rechter zij en dan heel ver door met mn buik op 't matras zeg maar. Maar als ik dan ook nog veel last van mn bekken heb, steekt dat op mn schaambeen. Slapen is dus echt een drama, veel draaien, niets ligt lekker... Slaap of met een kussen voor mn buik ( Knuffel als 't ware dat kussen ) of met een kussen in mn rug en leun daar dan tegen, of soms met 't voedingskussen tussen mn knieen. Laatst heerlijk geslapen op mn rug met voedingskussen als een rookworst onder mn benen en dan mn handen erop rusten ( Erg fijn ivm carpaal tunnel klachten, jaja, ik heb alles tegen! ) en 2 kussens in mn rug.. Heerlijk! Maar dat kan niet als mn man thuis is want met zoveel kussens is er geen plek voor hem! En hij knuffelt 't liefste zo dicht mogelijk tegen me aan terwijl ik juist met al die lichamelijke ongemakken de ruimte wil...

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou dat heb ik dus ook ja! Dan voelt mijn dij helemaal beurs en mijn schouder ook omdat ik dus op 1 kant blijf liggen. Vannacht had ik hem toch weer een keer gebruikt maar toen ik wakker werd om te plassen... voelde ik mijn linker bil niet meer :D

Maaruh... Alles prima hoor! Lekker vakantie nu dus ga lekker rustig aan doen! Hoe gaat het met jou?

Kus!!!

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb ook het voedingskussen geprobeerd maar het was een drama.
    Veel te groot en kneedbaar.
    Heb nu een wat dunner hoofdkussen tussen mijn benen liggen, dat ligt wel lekkerder.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heerlijk vakantie!:D Ik wil oookkk!:p Nog 6 weken werken en dan heb ik gelukkig verlof:D
    Hier gaat het goed.. alleen slapen is wat minder.. Maar dat is bij jou ook zo te lezen;)

XXX

8. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ik slaap goed op m'n zij met 1 dun kussentje half onder m'n buik en een ander iets dikker kussen onder m'n bovenste knie die ik optrek. Ik draai gemiddeld drie keer per nacht om. Die kleine kussentjes zijn wat makkelijker mee te nemen dan een grote. Ook ga ik er elke nacht 1 keer uit als ik echt wakker ben, want m'n lijf doet dan zeer en zo kan alles weer even een beetje in beweging komen. Na een kwartiertje spring ik dan m'n bed weer in en slaap ik weer door. Misschien een tip?

Deel Deze Pagina