Ik vroeg me af.. Wie van jullie zwangeren was er echt van overtuigd dat ze ongesteld gingen worden de maand dat je zwanger werd? Dus wie had dezelfde ongi-kwaaltjes als altijd, maar bleek toch echt zwanger?
Ik! Ik lag te huilen op de bank op dinsdag want de IUI was toch wel weer mislukt, had zo'n buikpijn. Woensdag posi test!
ikke Ik had echt het idee en gevoel dat ik ongesteld ging worden maar het bleef maar weg en toen ben heb ik een test gedaan en die was positief.Was een hele leuke verrassing.
Ik ook! 2 dagen voor mijn NOD had ik wat bruinachtige afscheiding, dacht dat het game over was....... Maar op mijn NOD toch getest en ZWANGER!
Yep hier nog 1.... en dat gevoel bleef maar duren. Vandaar dat ik pas een week later een test heb gedaan .
Ikke ook Had eerste ivf gehad, en had zooo'n buikpijn, was op vakantie, liep zelfs al met een tampon, zat gezellig aan de rose bij het eten, en de baco, en de rest Maar werd het niet... hmm...even geen alcohol meer dan maar. En 2 dagen later positief getest! En nu... zie banner
Ik had juist het tegenovergestelde, ik was ervan overtuigd zwanger te zijn, 5 dagen voor mijn NOD en ik heb getest toen en ik was idd zwanger.
Ik had drie keer negatief getest, verdeeld over twee week. Dus ik dacht nou ja, dan moet ik gewoon nog ongesteld worden. Of ik ik sla deze maand over omdat mn cycles nog niet goed op gang is (nog niet zo lang gestopt met de pil) Dus ik rustig weer verder met mn leven.. tot twee weken daarna, ik moest gewoon nog een keer testen.. hihi ik zat op de wc op mn werk. Zag ik opeens 2 strepen! Had ik toch niet verwacht, mooi moment! Eerst even een potje gehuild met mn collega haha (van schrik en blijdschap)
Ik was er ook van overtuigd! Ik ben alleen nooit last van kwaaltjes, en toen dus weer niet, maar ik ging er gewoon echt van uit dat het elk moment kon komen. Meer omdat ik aan de pil was (en er nooit een vergeten ben), maar het kwam dus niet. Ondanks dat het niet gepland was zijn we er wel heeeeel blij mee!
En hier nog een.. ik was altijd al heel hevig ongi en had ontzettend last van krampen , had ook werkelijk geen idee dat ik wel eens zwanger kon zijn. Na 4 dagen die onwijze pijn toch maar een test en ja hoor..
Ik had een paar dagen voor m'n NOD het gevoel elk moment ongesteld te gaan worden. Was alweer teleurgesteld.. En nu nog maar 4 weekjes!
Ik! 1 dagen voor nod zo'n buikpijn, ik dacht ik wordt ongesteld! Maar op nod geen bloed! Dag na nod was mijn temp erg hoog, dus maar even getest en jawel, ik ben zwanger! Ik had echt nergens last van!
ik donderdag avond buikpijnen...zat op de bank, kennis zag dat ik verdrietig was. vrijdagochtend buikpijn weg..dus testje gewaagd en taddaaaaa
Hoi Hoi Ik had na mijn nod een piepklein streepje bloed. En omdat ik na 5 dagen nod nog steeds niets positief had getest had ik er niet meer op gerekend. Maar toen ik bij 12 dagen nod nog steeds niet ongi was toen heb ik er maar weer een testje tegen aan gegooiid en was hij kei positief. Had er echt niet meer opgerekend. Groetjes Simone
Ik was er ook van overtuigd dat ik ongi ging worden... had eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Alleen zere borsten maar dat had ik met ongi worden ook, verder was ik bijna 2 weken overtijd. Maar ik dacht dat ik in de war was met de weken... maar nee ik was wel zwanger
Ik! Ik wou geen geld gaan uitgeven voor een zwangerschapstest. Ik had er vorige keren al zo vaak eentje gedaan, en nu ging het toch weer negatief zijn... Dus ik bleef maar wachten! Na een weekje overtijd toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Testje gekocht met het idee van "zal toch weer niks zijn" en huilend uit de badkamer gekomen met een posi-test
Leuk, jullie verhalen ! Ik denk ook dat het niets wordt deze ronde (niet erg hoor trouwens ) want ik heb vanaf vorige week al zere tepels. En de vorige keer had ik dit ook de laatste twee weken van mn cyclus (net na de eisprong zou het dan begonnen zijn) ! Voor de rest voel ik niets bijzonders dus het zal wel niets zijn Maar het kan dus wél!
Ik ook! Na 71 dagen wachten was ik het wel een beetje zat. Op dag 70 heel veel buikpijn, dagje later een positieve test! Lucky Strike!
ik zat ook na een nega test te wachten op menstruatie, en was overtuigd dat die komen ging, had heel de dag de krampjes, en maandverband bleef maar leeg, tot verbazing kwam er toen heeeeel vaag een streepje op de test
Ik ook. ik had de raarste cyclus ooit en mn temp vloog alle kantne op. volgens fertility friend heb ik wel 4 keer mn eisprong gehad en het bleef maar verschuiven. toen kreeg ik ook nog s bruinverlies 6 dagen lang en dacht ik game over. Maar toen het bruin stopte en mn temp hoog bleef dacht ik wacht s ff......en ja hoor, de test was vet positief